Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Комплекс завдань для навчання говоріння майбутніх вчителів з використанням онлайн-ресурсів на практичних заняттях з англійської мови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гладка, І. А.
dc.contributor.author Романюк , В. Л.
dc.date.accessioned 2023-10-24T07:47:23Z
dc.date.available 2023-10-24T07:47:23Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гладка, І. Комплекс завдань для навчання говоріння майбутніх вчителів з використанням онлайн-ресурсів на практичних заняттях з англійської мови / І. Гладка, В. Романюк // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 28-36. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42539
dc.description.abstract У статті запропонований комплекс завдань, який передбачає розвиток діалогічного та монологічного мовлення майбутніх учителів. Вони згодом зможуть використати отриманні знання, навчаючи учнів англійської мови за допомогою онлайн-ресурсів. В основу роботи покладено комунікативно-когнітивний підхід до навчання. Відповідно до нього нами передбачається поетапне формування знань і розвиток комунікативної компетенції майбутніх вчителів. Спираючись на тематичний принцип побудови освітнього процесу, дібрали до кожної теми ресурси, на яких розробили завдання, щоб відпрацьовувати різні вміння, серед яких – діалогічного та монологічного мовлення. Згідно з етапами формування компетентності у діалогічному мовленні ми розробили завдання та дібрали онлайн-ресурси, на яких можна реалізувати ці завдання. Проведено ґрунтовний аналіз можливостей використання онлайн-ресурсів на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання та висвітлено аспекти їхнього використання під час реалізації освітнього процесу. uk
dc.description.abstract The article proposes a set of tasks that involves the development of dialogic and monologic speech of future teachers. They will later be able to use the knowledge gained when teaching English to students using online resources. The work is based on a communicative and cognitive approach to learning. According to it, we foresee the gradual formation of knowledge and the development of communicative competence of future teachers. Based on the thematic principle of building the educational process, resources were selected for each topic, on which tasks were developed to practice various skills, including dialogic and monologic speech. According to the stages of competence formation in dialogic speech, we have developed tasks and selected online resources that can be used to implement these tasks. A thorough analysis of the possibilities of using online resources in English lessons in distance learning conditions was carried out and aspects of their use during the implementation of the educational process were highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject комплекс завдань uk
dc.subject діалогічне та монологічне мовлення uk
dc.subject майбутні вчителі uk
dc.subject учні uk
dc.subject онлайн-ресурси uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject set of tasks uk
dc.subject dialogic and monologic speech uk
dc.subject future teachers uk
dc.subject students uk
dc.subject online resources uk
dc.subject motivation uk
dc.subject foreign language uk
dc.subject distance learning uk
dc.title Комплекс завдань для навчання говоріння майбутніх вчителів з використанням онлайн-ресурсів на практичних заняттях з англійської мови uk
dc.title.alternative Complex of tasks for speaking teaching of future teachers using online resources in practical english language lessons uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:811.22:0049
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.03


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics