Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобильнік, Лілія Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-12T12:30:12Z
dc.date.available 2023-10-12T12:30:12Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Кобильнік, Лілія Миколаївна. Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кобильнік Лілія Миколаївна ; наук. керівник Приходько Юлія Олексіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. – 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42492
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі вивчення психологічних особливостей самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів. Розкрито зміст поняття „самоактуалізація особистості майбутнього психолога і педагога”, вивчено емоційні компоненти ставлень студентів до значущих для них об’єктів; виявлено особливості усвідомлення значення, сутності та специфіки процесу самоактуалізації у майбутніх психологів і педагогів; визначено рівні самоактуалізації їх особистості; вивчено стратегії самоствердження студентів, рівень соціальної креативності; визначено готовність до професійно-педагогічного саморозвитку. Простежено динаміку та гендерні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів. За отриманими результатами дослідження розроблено та апробовано методику стимулювання самоактуалізації студентської молоді в навчально-виховному процесі ВНЗ. Ефективність програми доведено позитивною динамікою показників самоактуалізації студентів експериментальних груп. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of study of psychological features of self-actualization of the personality of future psychologists and teachers. The sense of notion “self-actualization of the personality of future psychologist and teacher” is exposed, the emotional components of students’ attitudes to the meaningful objects are studied; the peculiarities of awareness of meaning, essence and specification of self-actualization process of future psychologists and teachers are studied; the levels of self-actualization of their personality are defined; the strategies of students’ selfaffirmation and the level of social creativity are studied; the readiness for the professional-pedagogical self-growth is defined. The dynamics and gender features of self-actualization of the personality of future psychologists and teachers is exposed. According to the results the method of stimulation of self-actualization of student youth is developed and approved in the educational process. The effectiveness of the program is proved by the positive dynamics in common, and by the separate components of self-actualization of students of experimental groups in particular, made on the basis of comparison with the results of control groups. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject самоактуалізація особистості uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject стратегія самоствердження uk
dc.subject професійно-педагогічний саморозвиток uk
dc.subject соціальна креативність uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject рівень домагань uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject захисні механізми uk
dc.subject self-actualization of personality uk
dc.subject professional training uk
dc.subject strategy of self-affirmation uk
dc.subject professional-pedagogical self-growth uk
dc.subject social creativity uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject level of claims uk
dc.subject self-evaluation uk
dc.subject protective mechanisms uk
dc.title Психологічні особливості самоактуалізації особистості майбутніх психологів і педагогів uk
dc.title.alternative The psychological peculiarities of self-actualization of the personality of future psychologists and teachers uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу