Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Климчук, Віталій Олександрович
dc.date.accessioned 2023-10-12T09:51:00Z
dc.date.available 2023-10-12T09:51:00Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Климчук, Віталій Олександрович. Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Климчук Віталій Олександрович ; наук. керівник Музика Олександр Леонідович ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2004. – 271 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42482
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктноціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісномотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку. uk
dc.description.abstract The research is devoted to experimental study of psychological determinants of development of intrinsic motivation in educational activity. Self-determination theory (E. Dici, R. Ryan) posits that the nature of human beings is to grow and develop through the operation of what is called the organismic integration process. А person develops a progressively more elaborated, refined, and adaptive sense of self by striving to master one's environment, by internalizing experiences, values, and attitudes, and by integrating all this material with intrinsic aspects of oneself. Operating by the concept of the three innate psychological needs for competence, autonomy, and relatedness, the organismic integration process is the means through which one's motivated behavior can become increasingly self-determined – that is, increasingly choiceful and expressive. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject внутрішня мотивація uk
dc.subject цінність uk
dc.subject ціннісна детермінація uk
dc.subject ціннісно-мотиваційна сфера uk
dc.subject intrinsic motivation uk
dc.subject value uk
dc.subject value determination uk
dc.subject value sphere uk
dc.subject development uk
dc.subject educational activity uk
dc.title Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності uk
dc.title.alternative The psychological determinants of development of student’s intrinsic motivation in educational activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу