ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Климчук, Віталій Олександрович | |
dc.date.accessioned | 2023-10-12T09:51:00Z | |
dc.date.available | 2023-10-12T09:51:00Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Климчук, Віталій Олександрович. Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Климчук Віталій Олександрович ; наук. керівник Музика Олександр Леонідович ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2004. – 271 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42482 | |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктноціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісномотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку. | uk |
dc.description.abstract | The research is devoted to experimental study of psychological determinants of development of intrinsic motivation in educational activity. Self-determination theory (E. Dici, R. Ryan) posits that the nature of human beings is to grow and develop through the operation of what is called the organismic integration process. А person develops a progressively more elaborated, refined, and adaptive sense of self by striving to master one's environment, by internalizing experiences, values, and attitudes, and by integrating all this material with intrinsic aspects of oneself. Operating by the concept of the three innate psychological needs for competence, autonomy, and relatedness, the organismic integration process is the means through which one's motivated behavior can become increasingly self-determined – that is, increasingly choiceful and expressive. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | розвиток | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | внутрішня мотивація | uk |
dc.subject | цінність | uk |
dc.subject | ціннісна детермінація | uk |
dc.subject | ціннісно-мотиваційна сфера | uk |
dc.subject | intrinsic motivation | uk |
dc.subject | value | uk |
dc.subject | value determination | uk |
dc.subject | value sphere | uk |
dc.subject | development | uk |
dc.subject | educational activity | uk |
dc.title | Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності | uk |
dc.title.alternative | The psychological determinants of development of student’s intrinsic motivation in educational activity | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923.5 |