Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Климова, Катерина Яківна
dc.date.accessioned 2023-10-11T13:32:15Z
dc.date.available 2023-10-11T13:32:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Климова, Катерина Яківна. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова) / Климова Катерина Яківна ; наук. консультант Мацько Любов Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 554 с. + Додаток (195 с.). uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42462
dc.description.abstract У роботі вперше теоретично обґрунтовано, розроблено і апробовано методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів та побудовано її структурнофункціональну модель; охарактеризовано структурні компоненти методичної системи, такі як: обсяг і зміст теоретичного матеріалу, що забезпечує систематизовані знання студентів-нефілологів з української мови; форми організації, традиційні та інноваційні методи і прийоми українськомовного навчання і самонавчання; оптимальні засоби реалізації, контролю та корекції знань, умінь і навичок студентів з української мови. uk
dc.description.abstract The dissertation pioneers theoretical grounding, elaboration and approbation of the methodological system of language-communicative competence formation among non-philology students at pedagogical universities. Based on the analysis of works in pedadogics, psychology and lingual didactics it represents its structural and functional model; gives detailed characteristics of methodological system structural components, such as the size and contents of theoretical material, which provides systematic knowledge in Ukrainian among non-philology students; moreover, the forms of organization, traditional and innovative methods and techniques of Ukrainian language education and self-education; it analyses the optimal means of realization, control and correction of student knowledge, abilities and skills in the Ukrainian language. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителя-нефілолога uk
dc.subject складові мовнокомунікативної професійної компетентності студентів uk
dc.subject креативність uk
dc.subject моніторинг якостей мовлення студентів uk
dc.subject контент-аналіз uk
dc.subject навчально-методичний комплекс українськомовної дисципліни uk
dc.subject індивідуальносамостійна та науково-дослідна робота з української мови uk
dc.subject language-communicative professional competence of a prospective nonphilology teacher uk
dc.subject components of language-communicative professional student competence uk
dc.subject creativity uk
dc.subject monitoring of student speech qualities uk
dc.subject content analysis uk
dc.subject educational and methodological complex of the Ukrainian language discipline uk
dc.subject individual and independent work uk
dc.subject scientific and research work in the Ukrainian language uk
dc.title Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів uk
dc.title.alternative The Formation of Language-Communicative Professional Competence among Non-Philology Major Students at Pedagogical Universities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:811.161. 2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу