ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Климова, Катерина Яківна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-11T13:32:15Z | |
dc.date.available | 2023-10-11T13:32:15Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Климова, Катерина Яківна. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова) / Климова Катерина Яківна ; наук. консультант Мацько Любов Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 554 с. + Додаток (195 с.). | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42462 | |
dc.description.abstract | У роботі вперше теоретично обґрунтовано, розроблено і апробовано методичну систему формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів та побудовано її структурнофункціональну модель; охарактеризовано структурні компоненти методичної системи, такі як: обсяг і зміст теоретичного матеріалу, що забезпечує систематизовані знання студентів-нефілологів з української мови; форми організації, традиційні та інноваційні методи і прийоми українськомовного навчання і самонавчання; оптимальні засоби реалізації, контролю та корекції знань, умінь і навичок студентів з української мови. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation pioneers theoretical grounding, elaboration and approbation of the methodological system of language-communicative competence formation among non-philology students at pedagogical universities. Based on the analysis of works in pedadogics, psychology and lingual didactics it represents its structural and functional model; gives detailed characteristics of methodological system structural components, such as the size and contents of theoretical material, which provides systematic knowledge in Ukrainian among non-philology students; moreover, the forms of organization, traditional and innovative methods and techniques of Ukrainian language education and self-education; it analyses the optimal means of realization, control and correction of student knowledge, abilities and skills in the Ukrainian language. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | мовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителя-нефілолога | uk |
dc.subject | складові мовнокомунікативної професійної компетентності студентів | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | моніторинг якостей мовлення студентів | uk |
dc.subject | контент-аналіз | uk |
dc.subject | навчально-методичний комплекс українськомовної дисципліни | uk |
dc.subject | індивідуальносамостійна та науково-дослідна робота з української мови | uk |
dc.subject | language-communicative professional competence of a prospective nonphilology teacher | uk |
dc.subject | components of language-communicative professional student competence | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | monitoring of student speech qualities | uk |
dc.subject | content analysis | uk |
dc.subject | educational and methodological complex of the Ukrainian language discipline | uk |
dc.subject | individual and independent work | uk |
dc.subject | scientific and research work in the Ukrainian language | uk |
dc.title | Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів | uk |
dc.title.alternative | The Formation of Language-Communicative Professional Competence among Non-Philology Major Students at Pedagogical Universities | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.147:811.161. 2 |