Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках хімії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каяліна, Світлана В'ячеславівна
dc.date.accessioned 2023-10-11T13:15:12Z
dc.date.available 2023-10-11T13:15:12Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Каяліна, Світлана В'ячеславівна. Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках хімії : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімії) / Каяліна Світлана В'ячеславівна ; наук. керівник Ярошенко Ольга Григорівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. – 249 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42456
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі розвитку пізнавальної самостійності учнів з хімії засобами комп’ютерної техніки. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогіці та методиці навчання хімії; подано аналіз базових понять; виділено фактори підвищення рівня розвитку пізнавальної самостійності на основі засобів НІТН; здійснено аналіз шкільної практики використання комп’ютерів у навчанні хімії, розроблено програмно-педагогічний засіб до однієї з тем курсу хімії та методику його використання; досліджено її вплив на рівень пізнавальної самостійності школярів; визначено показники та критерії вимірювання рівнів пізнавальної самостійності учнів з хімії та описано методику кваліметричної оцінки рівнів сформованості досліджуваної якісної характеристики особистості, здійснено експериментальну перевірку ефективності застосування програмно-педагогічного засобу. uk
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the problem of pupils' cognitive independence development on chemistry by means of computer technique. State of studied problem in pedagogic and methods of chemistry teaching are analyzed; basic knowledge analyses are given; the factors of cognitive independence level development increase by the means of new information learning technologies are chosen; the analysis of school practice of computers' use in chemistry teaching is carried out, the program-pedagogical instrument on one of chemistry topics and methodic of its use are elaborated; its influence to the level of pupils cognitive independence development is investigated; the indexes and criterions of level of pupils cognitive independence development measurement on chemistry are determined, and qualimetric evaluation of levels of studied personal quality characteristic development is described; experimental check-up of application of program-pedagogical instrument effectiveness evaluation is carried out. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна самостійність uk
dc.subject програмно-педагогічний засіб uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject комп’ютер uk
dc.subject кваліметрія uk
dc.subject хімія uk
dc.subject cognitive independence uk
dc.subject program-pedagogical instrument uk
dc.subject information learning technologies uk
dc.subject computer uk
dc.subject qualimetric uk
dc.subject chemistry uk
dc.title Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках хімії uk
dc.title.alternative Development of cognitive independence of pupils by means of computer technique at chemistry lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.854.026.7:004


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу