Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качмарик, Христина Василівна
dc.date.accessioned 2023-10-11T10:33:15Z
dc.date.available 2023-10-11T10:33:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Качмарик, Христина Василівна. Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Качмарик Христина Василівна ; наук. керівник Островська Катерина Олексіївна ; М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2015. – 296 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42430
dc.description.abstract Дисертація присвячена комплексному вивченню особливостей психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі. Проведене експериментальне вивчення особливостей психологічного супроводу виявило 3 його види: «цілеспрямований, координований, послідовний», «частковий, різноспрямований, довільний», «фрагментарний, хаотичний, розбалансований», які детермінують ступінь аутичних показників. Експериментальне вивчення психічного розвитку дітей з аутизмом дошкільного віку дало підстави для виділення трьох ступенів аутизму дітей означеного віку: перший ступінь характеризується окремими, другий – легкими (помірними), третій – тяжкими аутистичними порушеннями. Теоретично обґрунтована, розроблена, та апробована система психологічного супроводу дітей з аутизмом, яка містить блоки: діагностичний, змістовий та моніторинговий. Визначено основні чинники ефективності психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі, що доведено експериментально. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the complex study of the features of psychological support for autistic children in preschool institutions. An experimental study of psychological support is carried out. Diagnostic tools for children with autism of preschool age is presented and experimentally verified. The criteria, levels and indicators for progress of autistic children are grounded. Theoretically well-founded, developed and tested system of psychological support for children with spectrum of autistic disorders is presented as a model containing the following blocks: diagnostic, monitoring and contents. The main factors affecting the psychological support for autistic children in preschool institutions are determined: «activisation of cognitive mental processes», «establishing of emotional contact of specialists with an autistic child», «sensory integration of autistic children to overcome their supersensibility», that confirms the validity of the proposed system of psychological support. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject аутизм uk
dc.subject аутистичні порушення uk
dc.subject ступінь аутизму uk
dc.subject психологічний супровід uk
dc.subject чинники ефективності психологічного супроводу uk
dc.subject особливості психологічного супроводу uk
dc.subject autism uk
dc.subject autistic disorders uk
dc.subject degree of autism uk
dc.subject psychological support uk
dc.subject factors for efficiency of psychological support uk
dc.subject features of psychological support uk
dc.title Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі uk
dc.title.alternative Features of Psychological Support for Autistic Children in Preschool Institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.76–053.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу