Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз методики вивчення теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» на уроках інформатики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Франчук, Наталія Петрівна
dc.contributor.author Франчук, Роксолана Василівна
dc.date.accessioned 2023-10-11T09:31:30Z
dc.date.available 2023-10-11T09:31:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Франчук, Н. П. Аналіз методики вивчення теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» на уроках інформатики / Н. Франчук, Р. Франчук // Математика та iнформацiйнi технологiї : матерiали мiжнародної наукової конференцiї, присвяченої 55-рiччю факультету математики та iнформатики, 28–30 вересня 2023 р. – Чернiвцi : Чернiвецький нац. ун-т, 2023. – С. 334-335. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42422
dc.description.abstract Аналіз методики вивчення теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» на уроках інформатики показав, що ця тема має велике значення для розвитку навичок у сфері комп’ютерної графіки. Вибір належних навчальних матеріалів, включення практичних завдань, активна взаємодія між вчителем та учнями, застосування реальних прикладів та підтримка вчителя сприяють ефективному засвоєнню матеріалів та розвитку творчого мислення учнів. Дотримання головних аспектів такої методики готує молоде покоління до вимог сучасного інформаційного суспільства та відкриває їм можливості для подальшого розвитку у галузі комп’ютерної графіки. uk
dc.description.abstract Analysis of the methodology of studying the topic "Computer graphics. Vector graphics editor" in computer science classes showed that this topic is of great importance for the development of skills in the field of computer graphics. The selection of appropriate educational materials, the inclusion of practical tasks, active interaction between the teacher and students, the use of real examples and the support of the teacher contribute to the effective assimilation of materials and the development of creative thinking of students. Adherence to the main aspects of this methodology prepares the young generation for the requirements of the modern information society and opens up opportunities for further development in the field of computer graphics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Чернiвецький національний університет uk
dc.subject методика навчання інформатики uk
dc.subject комп’ютерна графіка uk
dc.subject векторний графічний редактор uk
dc.subject computer science teaching methodology uk
dc.subject computer graphics uk
dc.subject vector graphic editor uk
dc.title Аналіз методики вивчення теми «Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор» на уроках інформатики uk
dc.type Thesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics