В работе создана и научно обоснована методика совместного использования средств сетевого администрирования и педагогических программных средств для активизации учебно-познавательной деятельности учащихся. На основании анализа научно-методической литературы приведена классификация программно-педагогических средств, уточнено понятие «средство сетевого администрирования» (ССА), разработаны ССА VVKServer 3.2 и информационно-обучающая среда TestReader 5.03, объединенные в комплекс «InfoK», созданы отдельные компоненты курса «Информатика», разработаны методические рекомендации по проведению занятий в компьютерном кабинете в условиях классно-урочной системе обучения. Для созданных программ были разработаны стандартные пакеты настроек, которые учитывают различные виды и темы занятий.
On the basis of analysis of scientific-methodical literature classification of pedagogical software is resulted, a definition of «Network Administration Software» (NAS) is specified. NAS VVKServer 3.2 and the pedagogical software TestReader 5.03 are developed. Separate elements of the special course of informatics are created on the basis of described in dissertation programs and methodical recommendations for studying in a computer cabinet in the conditions of auditorium form of teaching are developed. Created programs standard parameters a takes into account different prospects and themes of employments were developed. The results of pedagogical experiment presented. They confirm efficiency of the proposed method joined using of network administration software and pedagogical software for activazation of cognitive activity of upperclassman.
У роботі створена і науково обґрунтована методика спільного використання засобів мережевого адміністрування і педагогічних програмних засобів для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. На підставі аналізу науково-методичної літератури приведена класифікація програмно-педагогічних засобів, уточнено поняття «засіб мережевого адміністрування» (ЗМА), розроблені ЗМА VVK Server 3.2 і інформаційно-навчальне середовище TestReader 5.03, створені окремі елементи спецкурсу інформатики на основі описаних в дисертації програм і розроблені методичні рекомендації по проведенню занять в комп'ютерному кабінеті в умовах класно-урочної форми навчання. Для створених програм були розроблені стандартні параметри, які враховують різні види і теми занять. У роботі приведені результати педагогічних експериментів, які підтверджують ефективність запропонованої методики спільного використання засобів мережевого адміністрування і педагогічних програмних засобів для активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів.