Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Камінська, Оксана Валеріївна
dc.date.accessioned 2023-10-10T12:56:32Z
dc.date.available 2023-10-10T12:56:32Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Камінська, Оксана Валеріївна. Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Камінська Оксана Валеріївна ; наук. керівник Бех Володимир Павлович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 201 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42390
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню механізму взаємодії раціонального і ірраціонального в управлінні навчальним закладом. Когнітивними засобами відтворюється раціональне і ірраціональне як процеси, що породжують специфічні продукти: з одного боку, систему педагогічних цінностей, в якій сконцентровані смисли, що стали артефактами; з іншого, – інноваційні смисли, що утворюють динамічні локалізовані енергосилові поля; разом вони утворюють егрегори, що наповнюють простір навчального закладу і визначають характер взаємовідносин між учасниками освітянського процесу або його атмосферу. Їх взаємозв’язок забезпечується смислами, що несе у собі управлінська інформація під час прийняття рішень. Механізм їх взаємодії відтворює саморегуляцію у контурі соціального організму навчальної форми. У відповідності до ціннісно-смислового субстрату, що циркулює по комунікативних каналах, у персоналу навчального закладу формується ціннісно-смислова мотивація, що детермінує появу культурологічної, смислової та інтегративної форм менеджменту освіти. uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to the research of mechanism of cooperation of the rational and irrational in the educational establishment management. Cognitive facilities reproduce rational and irrational as processes which generate specific products: from one side, the system of pedagogical values in which senses are concentrated and they became artifacts; from another side, innovative senses, which form dynamic located energetic-powerful fields; together they form yegregor which fill the space of the educational establishment and determine character of mutual relations between the participants of educational process or its atmosphere. Their correlation is provided by senses, that carries in itself administrative information during making a decision. The mechanism of their cooperation reproduces self-regulation in the contour of social organism of educational form. According with valued-senseful basis, which circulates through the communicative channels, the staff of the pedagogical establishment gets valued-senseful motivation which determines emergence of cultural, senseful and integrated forms of education management. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject управління uk
dc.subject раціональне uk
dc.subject ірраціональне uk
dc.subject смисл uk
dc.subject медіатор uk
dc.subject ціннісно-смислова мотивація uk
dc.subject культурологічна, смислова, інтегративна форма менеджменту освіти uk
dc.subject educational establishment uk
dc.subject management uk
dc.subject rational uk
dc.subject irrational uk
dc.subject mediator uk
dc.subject valued-senseful motivation uk
dc.subject cultural, senseful, integrated form of education management uk
dc.title Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом uk
dc.title.alternative Rational and irrational in the management of the educational establishment uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 387.11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу