ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кальба, Ярослава Євгенівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-10-10T11:00:17Z | |
dc.date.available | 2023-10-10T11:00:17Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Кальба, Ярослава Євгенівна. Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кальба Ярослава Євгенівна ; наук. керівник Татенко Віталій Олександрович ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2006. - 209 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42383 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей формування вчинкового потенціалу особистості учня. У роботі висвітлено сутність і психолого-педагогічний зміст поняття “вчинковий потенціал особистості учня”. Розроблено і обґрунтовано психологопедагогічну методику оцінки вчинкового потенціалу старшокласника, основними критеріями якої було визначено: когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкової активності у різних сферах життєдіяльності. На основі матеріалів наукового дослідження обґрунтовано та експериментально доведено слушність розгляду вчинкового підходу як найбільш перспективного у розв’язанні психологопедагогічних проблем виховання підростаючого покоління. Емпіричне дослідження рівня сформованості вчинкового потенціалу дозволило виявити індивідуально-типологічні характеристики вчинкового потенціалу старшокласників за його психологічними складовими: “Я знаходжуся”, “Я хочу”, “Я можу”, “Я рефлексую”. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is dedicated to the study of psychological peculiarities of formation of actional potential in pupils personality. The essence and the psychologically-educational matter of the definition of actional potential of pupils personality have been covered. The psychologically-educational principles for evaluation of actional potential of senior pupil have been developed and proved, and the basic criteria of which have been recognized as the following: pupils cognitive and emotional perception of the importance of actional activity, subjective and objective incentives and the ways of their actualization, subjective xperience of actional activity in different spheres of life activity. On the basis of scientific research the necessity of consideration of actional approach as the most prospective one in the solution of psychologically-educational problems of bringing up the future generation has been substantiated and experimentally proved. The empirical study of the level of the development of the actional potential has allowed revealing the individually-typological characteristics of actional potential of senior pupils in accordance with its components: I find myself, I want, I can, I react. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | вчинок | uk |
dc.subject | вчинковий потенціал | uk |
dc.subject | компоненти вчинкового потенціалу | uk |
dc.subject | актуалізація вчинкового потенціалу | uk |
dc.subject | особливості формування вчинкового потенціалу | uk |
dc.subject | act | uk |
dc.subject | actional potential | uk |
dc.subject | the components of actional potential | uk |
dc.subject | actualization actional potential | uk |
dc.subject | the peculiarities of development of actional potential | uk |
dc.title | Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня | uk |
dc.title.alternative | Psychological Peculiarities of Formation of Actional Potential in Pupil’s Personality | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.922.7:159.943.2 |