Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кальба, Ярослава Євгенівна
dc.date.accessioned 2023-10-10T11:00:17Z
dc.date.available 2023-10-10T11:00:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Кальба, Ярослава Євгенівна. Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кальба Ярослава Євгенівна ; наук. керівник Татенко Віталій Олександрович ; Тернопільський держ. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2006. - 209 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42383
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних особливостей формування вчинкового потенціалу особистості учня. У роботі висвітлено сутність і психолого-педагогічний зміст поняття “вчинковий потенціал особистості учня”. Розроблено і обґрунтовано психологопедагогічну методику оцінки вчинкового потенціалу старшокласника, основними критеріями якої було визначено: когнітивне та емоційне прийняття учнями значущості вчинкової активності, суб’єктивні та об’єктивні стимули і можливості її актуалізації, суб’єктивний досвід вчинкової активності у різних сферах життєдіяльності. На основі матеріалів наукового дослідження обґрунтовано та експериментально доведено слушність розгляду вчинкового підходу як найбільш перспективного у розв’язанні психологопедагогічних проблем виховання підростаючого покоління. Емпіричне дослідження рівня сформованості вчинкового потенціалу дозволило виявити індивідуально-типологічні характеристики вчинкового потенціалу старшокласників за його психологічними складовими: “Я знаходжуся”, “Я хочу”, “Я можу”, “Я рефлексую”. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the study of psychological peculiarities of formation of actional potential in pupils personality. The essence and the psychologically-educational matter of the definition of actional potential of pupils personality have been covered. The psychologically-educational principles for evaluation of actional potential of senior pupil have been developed and proved, and the basic criteria of which have been recognized as the following: pupils cognitive and emotional perception of the importance of actional activity, subjective and objective incentives and the ways of their actualization, subjective xperience of actional activity in different spheres of life activity. On the basis of scientific research the necessity of consideration of actional approach as the most prospective one in the solution of psychologically-educational problems of bringing up the future generation has been substantiated and experimentally proved. The empirical study of the level of the development of the actional potential has allowed revealing the individually-typological characteristics of actional potential of senior pupils in accordance with its components: I find myself, I want, I can, I react. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вчинок uk
dc.subject вчинковий потенціал uk
dc.subject компоненти вчинкового потенціалу uk
dc.subject актуалізація вчинкового потенціалу uk
dc.subject особливості формування вчинкового потенціалу uk
dc.subject act uk
dc.subject actional potential uk
dc.subject the components of actional potential uk
dc.subject actualization actional potential uk
dc.subject the peculiarities of development of actional potential uk
dc.title Психологічні особливості формування вчинкового потенціалу особистості учня uk
dc.title.alternative Psychological Peculiarities of Formation of Actional Potential in Pupil’s Personality uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.7:159.943.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу