Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування у старшокласників готовності до роботи з автотранспортною технікою

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зікій, Григорій Савелійович
dc.date.accessioned 2023-10-09T11:17:46Z
dc.date.available 2023-10-09T11:17:46Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Зікій, Григорій Савелійович. Формування у старшокласників готовності до роботи з автотранспортною технікою : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика трудового навчання / Зікій Григорій Савелійович ; наук. керівник Корець Микола Савич ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 205 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42369
dc.description.abstract Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми формування готовності учнів до професійної діяльності в якості водіїв. Досліджено психофізіологічні особливості та професійно-значимі якості діяльності водіїв. Обґрунтовано психолого-педагогічну структуру готовності старшокласників до роботи з автотранспортною технікою. Запропоновані та експериментально підтверджені зміст та педагогічні впливи, що сприяють підвищенню рівня сформованості морального, практичного та психологічного компонентів готовності старшокласників. Визначено мотиваційний, когнітивно-практичний, професійної придатності, самооцінковий критерії та рівні сформованості готовності. Створені педагогічні технології дозволили сформувати вміння переносу описових та зорових об’єктів до реальної дорожньої обстановки, вміння діяльності з врахуванням своїх особистісних властивостей (сприймання, реакція, темперамент), вміння самостійно та творчо застосовувати набуті знання в професійній діяльності. uk
dc.description.abstract Dissertation contains the results of theoretical and experimental research of problem of forming of readiness of senior pupils to professional activity as drivers. Psychophysiological features and professionally meaningful qualities of drivers activity are investigated. The psyco-pedagogical structure of readiness of senior pupils to work with a motor transport technique has been grounded. It has been suggested and experimentally confirmed that pedagogical influence assists the increase of level of formation of moral, practical and psychological components of readiness of senior pupils. Motivational, cognitive - practical, professional and self-evaluational criteria are defined. The created pedagogical technologies allowed to form the ability to transfer descriptive and visual objects to the real driving situation, the ability to act taking into account the personality features (perception, reaction, temperament), the ability to independently and creatively apply the knowledge obtained in professional activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject підготовка водіїв uk
dc.subject готовність uk
dc.subject інтерес uk
dc.subject мотив uk
dc.subject динамічна наочність uk
dc.subject умови формування uk
dc.subject психофізіологічні особливості uk
dc.subject drivers training uk
dc.subject readiness uk
dc.subject interest uk
dc.subject reason uk
dc.subject dynamic visual aids uk
dc.subject conditions of formation uk
dc.subject psychophysiological features uk
dc.title Формування у старшокласників готовності до роботи з автотранспортною технікою uk
dc.title.alternative Formation of Senior Pupils Readiness to Work with a Motor Transport Technique uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:629.33(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу