Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ідеальний образ дорослого як чинник особистісного розвитку підлітка

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зоріна, Вікторія Іванівна
dc.date.accessioned 2023-10-09T11:08:32Z
dc.date.available 2023-10-09T11:08:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Зоріна, Вікторія Іванівна. Ідеальний образ дорослого як чинник особистісного розвитку підлітка : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Зоріна Вікторія Іванівна ; наук. керівник Нежинська Олена Олександрівна ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. - Київ, 2017. - 241 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42367
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню ідеального образу дорослого як чинника особистісного розвитку підлітка. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми особистісного розвитку підлітка. Розкрито сутність, структуру (Я-реальний (реальна), Я-ідеальний (ідеальна), Реальний дорослий, Ідеальний дорослий) ідеального образу дорослого як чинника особистісного розвитку підлітка. Методом побудови семантичного простору обґрунтовано та розроблено емпіричну факторну («Статусність», «Упевненість», «Замкнутість», «Доброзичливість») модель образу, в якій визначено місце ідеального образу дорослого. Доведено взаємозв’язок між особистісним розвитком підлітка та ідеальним образом дорослого. Обґрунтовано та розроблено розвивальну психологічну програму особистісного розвитку підлітка, обумовлену впливом ідеального образу дорослого. Доведено її ефективність та необхідність впровадження в роботу з підлітками. Запропоновано рекомендації практичним психологам, педагогам загальноосвітніх шкіл та інших закладів системи освіти, батькам, спрямовані на особистісний розвиток підлітків. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the study of the ideal image of the adult as a factor of personal development of the teenager. The paper identifies the theoretical approaches to the study of problems of personal development of the teenager. The essence, structure (I-am real (real) I-am ideal (ideal), Real adult, Perfect adult) an ideal image of the adult as a factor of the personal development of a teenager. Method of construction of semantic spaces grounded and developed empirical factor («Status», «Confidence», «Isolation», «Goodwill») of the image, which defines the ideal image of an adult. It is proved the relationship between personal development of a teenager and a perfect adult. Grounded and developed educational psychological programme of personal development of a teenager due to the influence of the ideal image of an adult. Its effectiveness and necessity of introduction is proved in the work with teenagers. The proposed recommendations are practical psychologists, teachers of secondary schools and other institutions of the educational system are for the parents to the personal development of adolescents. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистісний розвиток підлітка uk
dc.subject образ uk
dc.subject ідеальний образ дорослого uk
dc.subject структура ідеального образу дорослого uk
dc.subject факторна модель uk
dc.subject семантичний простір uk
dc.subject personal development of the adolescent uk
dc.subject the image uk
dc.subject the ideal image of the adult uk
dc.subject the structure of the ideal image of an adult uk
dc.subject a factor model uk
dc.subject the semantic spacе uk
dc.title Ідеальний образ дорослого як чинник особистісного розвитку підлітка uk
dc.title.alternative An ideal image of the adult as a factor of personal development of a teenager uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.7


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу