Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні засади оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США (друга половина ХХ - початок ХХІ століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зварич, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-09T07:21:25Z
dc.date.available 2023-10-09T07:21:25Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Зварич, Ірина Миколаївна. Теоретичні і методичні засади оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Зварич Ірина Миколаївна ; наук. консультант Марушкевич Алла Адамівна ; Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 436 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42359
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано американський досвід оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США; розглянуто теоретичні і методичні засади оцінювання професійної діяльності викладачів у ВНЗ США у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Деталізовано історичні періоди зазначених часових меж, висвітлено педагогічні методи, підходи, стандарти, принципи визначення професійної діяльності викладачів у вищій школі США і подано їх розгорнуту характеристику. Окреслено структурні складники, критерії оцінювання, розкрито суть понять «професійна діяльність», «портфоліо», «педагогічна компетентність», «стандарти», здійснено порівняльний аналіз оцінювання та аналіз стандартів INTASC, NCATE і NBPTS професійної діяльності викладачів США; виявлено особливості забезпечення освітніх послуг в умовах реформування вищої освіти та модернізації вищих навчальних закладів; розроблено і запропоновано анкети щодо визначення педагогічної компетентності викладачів в українських навчальних закладах, з’ясовано доцільність використання досвіду США і впровадження його у ВНЗ України. На основі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до процесу оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах України, що забезпечують об’єктивність, науковість, обґрунтованість і переконливість діагностики їх якісних показників. uk
dc.description.abstract The thesis is a study of the problem of the theoretical and methodological basics of assessment of the lecturers’ pedagogical activity at the Higher Educational Institutions not only in the USA, but also in Ukraine for the period between the second half of the XX-th – beginning of the XXI-st century. Nowadays, educational systems should be opened for new ideas, approaches, and technological innovations, that will best help the faculty (professors and lecturers) in increasing their professional level and in better serving the country’s present and future. It is important not only for the lecturers, who have just started their pedagogical careers, but also for the qualified professors, who feel the needs to improve or even change their approaches to the teaching methods, and their target to improve the level of their students’ knowledge. In doing that the faculty should not only upgrade the qualification levels if it’s teaching staff, but also enrich the lives of the faculty professors through their additional and on-going self-education. The idea of the life-long learning is an important concept in the USA, as well as in many other Western countries and, therefore, one can obtain invaluable experience from their existing practices. However, the foreign experience only cannot be considered fit as a replacement to the available national practices. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject стандарти uk
dc.subject вимоги uk
dc.subject критерії uk
dc.subject рівень знань викладачів uk
dc.subject американський досвід uk
dc.subject оцінювання викладачів uk
dc.subject об’єктивність uk
dc.subject якість uk
dc.subject вищі навчальні заклади США uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject педагогічна компетентність uk
dc.subject викладання навчальної дисципліни uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject рейтинг педагогів uk
dc.subject standards uk
dc.subject requirements uk
dc.subject criteria uk
dc.subject teachers’ knowledge level uk
dc.subject American experience uk
dc.subject teachers’ assessment uk
dc.subject objectivity uk
dc.subject quality uk
dc.subject USA’s Higher Educational Institutions uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject pedagogical competence uk
dc.subject teaching of an educational discipline uk
dc.subject teachers’ professional activity uk
dc.subject teacher’s rating uk
dc.title Теоретичні і методичні засади оцінювання професійної діяльності викладачів у вищих навчальних закладах США (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) uk
dc.title.alternative Theoretical and Methodological Basics of Assessment of the Lecturers’ Pedagogical Activities at the USA’s Higher Educational Institutions (the second half of the XX-th – beginning of the XXI-st century) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.091.321-047.44(73)«19/20»


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу