Наукове дослідження присвячене проблемі підвищення ефективності та результативності процесу навчання фізики в класах фізико-математичного профілю, детермінантом якості якого є використання, адаптованої до цього профілю системи дидактичних засобів. У дисертації досліджені дидактичні засоби з позицій системного підходу, обґрунтована необхідність створення системи дидактичних засобів з фізики для реалізації принципів диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах, розроблені методичні прийоми використання традиційних та створених дидактичних засобів, що утворюють систему засобів навчання для класів фізико-математичного профілю.
The scientific research deals with the problem of increasing the effectiveness in studying Physics in classes specialised in Mathematics and Physics and the use of adopted system of didactic methods. There are methodological principles of the modern didactic methods available in the following doctor thesis. The analysis of data got as the result of the experiment let the author observe the tendency of the given methods based on the technology of differential studies. The given methodology is proved to be effective in classes specialised in Mathematics and Physics and is conductive to form students’ educational, cognitive, professional, communicative and other competence.