Дисертація присвячена проблемі формування інтересу у молодших школярів до музики. Аналіз філософської, психолого-педагогічної, методологічної літератури з проблеми дослідження засвідчив недостатню її розробленість, а також її важливість для розвитку музичної культури особистості та ефективного навчання музики. У дисертації розроблено та науково обґрунтовано зміст і компонентну структуру, критерії, показники та рівні сформованості у молодших школярів інтересу до музики; уточнено суть поняття «формування у молодших школярів інтересу до музики»; подано модель та методи її поетапного впровадження; методичні рекомендації для учителів музики з питання формування в учнів інтересу до музики з використанням мультимедійних технологій.
The thesis is devoted to the forming of junior school children`s interest in music. The analysis of the philosophical, psychological, educational and methodical literature on the question of study showed its lack of development, and at the same time its importance for the development of person`s musical culture and effective music teaching. This thesis develops and theoretically substantiates the content and component structure, criteria, indicators and levels of junior school children`s interest in music, refines the notion "forming of interest in music". It also contains a model and methods of its phased implementation; guidelines for music teachers on the problem of the forming of pupil`s interest in music with the use of multimedia technologies.