Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Рольова гра як феномен культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Зайченко, Олена Георгіївна
dc.date.accessioned 2023-10-06T11:43:44Z
dc.date.available 2023-10-06T11:43:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Зайченко, Олена Георгіївна. Рольова гра як феномен культури : дис. ... канд. філос. наук : 26.00.01 - теорія та історія культури (філософські науки) / Зайченко Олена Георгіївна ; наук. керівник Хамітов Назіп Віленович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 246 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42327
dc.description.abstract У дисертації здійснений культурологічний і філософсько-антропологічний аналіз рольової гри як феномену культури. Актуальність теми дослідження зумовлюється тим, що рольова гра має надзвичайне значення як сенсотворчий та оновлюючий інструмент трансформації людського буття та принцип культурного наслідування. Вперше у вітчизняному філософському та культурологічному дискурсі виводиться типологія рольової гри у культурі, яка включає в себе формальний, професійний, тренінговий та екзистенціальний її вияви. Проаналізовано сенсотворчі основи процесу розгортання ігрових чинників у культурі. uk
dc.description.abstract The culturological, philosophical and anthropological analysis of role-play games as a phenomenon of culture is carried out in the dissertation. The actuality of the investigation theme is provided by the fact that role-play games as an instrument for creating and renovating senses necessary for the transformation of human existence, as well as the role-playing principle of inheriting sacral ideas within the frames of a culture, have not yet been properly interpreted in the scientific sources. Typology of the role-play games is deduced for the first time in the field of domestic culturological, philosophical and anthropological debate. Role-play games, viewed in the cultural aspect, include formal, professional, training and existential varieties. The sense-creating basis of the actualization of role-play impulses in cultural context are analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject архетип uk
dc.subject буденне буття людини uk
dc.subject гра uk
dc.subject граничне буття людини uk
dc.subject культура uk
dc.subject метаантропологія uk
dc.subject метаграничне буття людини uk
dc.subject рольова гра uk
dc.subject сенсотворення uk
dc.subject archetype uk
dc.subject boundary being of human uk
dc.subject culture uk
dc.subject game uk
dc.subject everyday being of human uk
dc.subject meta-anthropology uk
dc.subject meta-boundary being of human uk
dc.subject role-play game uk
dc.subject sensecreating uk
dc.title Рольова гра як феномен культури uk
dc.title.alternative Role-play Games as a Cultural Phenomenon uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 168.522+130.2:316.663.5(043.3)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics