Дисертаційне дослідження присвячене вивченню та теоретичному обґрунтуванню проблеми застосування колективних форм музичної діяльності учнів молодших класів з метою формування їх творчої активності. На основі аналізу наукової, педагогічної та психологічної літератури, педагогічної преси визначено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічні науці, узагальнено сучасні підходи щодо використання методичних прийомів та засобів формування творчої активності молодших школярів у процесі їх колективної музичної діяльності, визначені теоретичні основи, що дозволяють виявити потенційні можливості навчально-виховного процесу, зокрема програмового навчального матеріалу з предмета «Музичне мистецтво» у формуванні творчої активності школярів.
Scientific research of the dissertation is devoted to study and theoretical basing of a problem of using collective forms of musical occupation for junior pupils for the purpose of developing their creative activity. On the basis of analyses of scientific, pedagogical literature and pedagogical press the status of working out the problem, to be researched, in home-and- foreign psychology - pedagogical science has been defined; modern ways as for using methodical means in the process of their collective musical activities have been generalized; theoretical bases which permit to bring to light potencial possibilities of teaching-educational process, namely of program-educational material in the subject «Musical Art» in forming creative activities of pupils have been defined.