У дисертації представлено науково обґрунтовану методику розвитку пізнавального інтересу до вивчення фізики засобами застосування нових дидактичних засобів та педагогічних технологій. Розкриваються нові підходи до послідовності формування пізнавального інтересу від емоційної складової здивування через цікавість та допитливість до стійкого пізнавального інтересу, що спонукає до наукового пошуку в процесі пізнання. Розроблена на цій основі система дидактичних засобів формування пізнавального інтересу до вивчення фізики: якісно новий фронтальний експеримент з оптики, саморобні прилади, позакласна науково-пошукова робота та застосування елементів цікавої фізики, тощо.
In dissertation is submitted scientific alliy reasonable technique, of formation of knowing interest to study physics by means of application of new didactic means and pedagogical technologies. The new approaches to a sequence of formation steady knowing interest from an impomtional component of surprise through interest and inquisitiveness to steady knowing to interest are opened, that promotes scientific search during knowledge. The system of didactic means formation knowing interest to study of physics is developed on this basis: qualitatively new frontal experiment from optics, self-made devices, out-of-class is scientific - search work, application of elements of entertaining physics, and etc.