Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жигаль, Зоряна Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-10-06T09:22:28Z
dc.date.available 2023-10-06T09:22:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Жигаль, Зоряна Михайлівна. Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Жигаль Зоряна Михайлівна ; наук. керівник Тайнель Ельвіра Золтанівна ; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2011. - 273 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42304
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації. У роботі розглядаються теоретичні основи підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування методу відносної сольмізації як педагогічної інновації, визначено його зміст і структуру, історичні джерела та можливість адаптації в сучасній українській школі. На основі теоретичного аналізу інноваційної діяльності у дисертаційному дослідженні розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів музики до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Запропонована методика розкриває найефективніші методи формування звуковисотного слуху в найбільш сприятливому для цього молодшому шкільному віці, з урахуванням регіональних особливостей багатонаціональної України та передового вітчизняного і зарубіжного досвіду в галузі загальної музичної педагогіки. Одним із основних завдань дисертації є розробка методичних рекомендацій з метою оновлення, раціоналізації та оптимізації педагогічного процесу. uk
dc.description.abstract The thesis deals with problem of development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization. Theoretical grounds of preparation of teachers of music in the system of continuous education to employ method of relative solmization as an educational innovation are discussed in the thesis, and defined its content, structure, historical sources as well as possibility of its adaptation in modern Ukrainian school. Program of preparation of teachers of music for innovative activity in the continuous education courses at the institutes of post-diploma education has been developed on the basis of theoretical analysis of innovative activity, theoretically justified and experimentally tested. The program proposed reveals the most efficient methods of formation of a pitch hearing in the most favorable for it junior school age with taking into account regional features of multinational Ukraine and leading national and international practice in the field of general musical education. Principal goal of the thesis is development of methodological recommendations aimed at update, rationalization and optimization of the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інноваційна діяльність uk
dc.subject система підвищення кваліфікації uk
dc.subject метод відносної сольмізації uk
dc.subject методика музичної освіти учнів uk
dc.subject innovative activity uk
dc.subject system of continuous education uk
dc.subject relative solmization uk
dc.subject program of preparation uk
dc.subject general musical education of pupils uk
dc.title Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації uk
dc.title.alternative Development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.14:371.124:78:371.3.001.76


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу