ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Жигаль, Зоряна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T09:22:28Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T09:22:28Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Жигаль, Зоряна Михайлівна. Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Жигаль Зоряна Михайлівна ; наук. керівник Тайнель Ельвіра Золтанівна ; Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2011. - 273 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42304 | |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації. У роботі розглядаються теоретичні основи підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування методу відносної сольмізації як педагогічної інновації, визначено його зміст і структуру, історичні джерела та можливість адаптації в сучасній українській школі. На основі теоретичного аналізу інноваційної діяльності у дисертаційному дослідженні розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів музики до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Запропонована методика розкриває найефективніші методи формування звуковисотного слуху в найбільш сприятливому для цього молодшому шкільному віці, з урахуванням регіональних особливостей багатонаціональної України та передового вітчизняного і зарубіжного досвіду в галузі загальної музичної педагогіки. Одним із основних завдань дисертації є розробка методичних рекомендацій з метою оновлення, раціоналізації та оптимізації педагогічного процесу. | uk |
dc.description.abstract | The thesis deals with problem of development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization. Theoretical grounds of preparation of teachers of music in the system of continuous education to employ method of relative solmization as an educational innovation are discussed in the thesis, and defined its content, structure, historical sources as well as possibility of its adaptation in modern Ukrainian school. Program of preparation of teachers of music for innovative activity in the continuous education courses at the institutes of post-diploma education has been developed on the basis of theoretical analysis of innovative activity, theoretically justified and experimentally tested. The program proposed reveals the most efficient methods of formation of a pitch hearing in the most favorable for it junior school age with taking into account regional features of multinational Ukraine and leading national and international practice in the field of general musical education. Principal goal of the thesis is development of methodological recommendations aimed at update, rationalization and optimization of the educational process. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | система підвищення кваліфікації | uk |
dc.subject | метод відносної сольмізації | uk |
dc.subject | методика музичної освіти учнів | uk |
dc.subject | innovative activity | uk |
dc.subject | system of continuous education | uk |
dc.subject | relative solmization | uk |
dc.subject | program of preparation | uk |
dc.subject | general musical education of pupils | uk |
dc.title | Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації | uk |
dc.title.alternative | Development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.14:371.124:78:371.3.001.76 |