Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цінності освіти і виховання у педагогічних системах Німеччини та України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Желуденко, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-10-06T09:15:52Z
dc.date.available 2023-10-06T09:15:52Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Желуденко, Марина Олександрівна. Цінності освіти і виховання у педагогічних системах Німеччини та України : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01– загальна педагогіка та історія педагогіки / Желуденко Марина Олександрівна ; наук. керівник Левченко Тетяна Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 223 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42302
dc.description.abstract Дослідження присвячено розробці та обгрунтуванню проблеми формування загальнолюдських моральних цінностей як найвищих у педагогічних системах Німеччини і України. Розглянуто основні тлумачення цінностей як аксіологічної категорії. Здійснено ретроспективний аналіз цінностей у педагогічній системі Німеччини, розглянуто інновації у навчальновиховному процесі Німеччини у контексті інтеграційних процесів, а також специфіку ціннісного виховання в німецькій педагогіці. З’ясовано особливості формування моральних цінностей у педагогічній системі України, виявлено зростання цінності освіти в Україні як необхідної умови євроінтеграції. uk
dc.description.abstract This investigation is devoted to working out and analysis of the problem of formation of moral values common to all mankind as the highest ones in pedagogical systems of Ukraine and Germany. The main axiological approaches to the definition of the notion of values were considered. The reasons of devaluation of the moral values system in Germanic pedagogical system were analyzed and the possible ways of its overcoming were revealed. The retrospective analysis of humanistic tradition values of the end of the XIX-beginning of the XXI century was carried out. The peculiarities of value upbringing in Germany were investigated. The main ways of moral values formation in Ukrainian pedagogical system were described. The rise of the value of education in Ukraine as a necessary condition of European integration was observed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject аксіологічний підхід в навчанні і вихованні uk
dc.subject моральний нігілізм uk
dc.subject загальнолюдські моральні цінності uk
dc.subject ціннісне виховання uk
dc.subject педагогічна система uk
dc.subject інтеграційні процеси сучасної освіти uk
dc.subject освіта як цінність uk
dc.subject цінності освіти і виховання uk
dc.subject axiological approach to education and upbringing uk
dc.subject moral nihilism uk
dc.subject moral values common to all human beings uk
dc.subject value upbringing uk
dc.subject pedagogical system uk
dc.subject integration processes in contemporary education uk
dc.subject education as a value uk
dc.subject values of education and upbringing uk
dc.title Цінності освіти і виховання у педагогічних системах Німеччини та України uk
dc.title.alternative Values of Education and Upbringing in Pedagogical Systems of Germany and Ukraine uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.032


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу