ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дітковська, Леся Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T08:53:19Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T08:53:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Дітковська, Леся Анатоліївна. Підготовка підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Дітковська Леся Анатоліївна ; наук. керівник Шевцов Андрій Гаррійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 193 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42298 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначені компоненти підготовки, показники та критерії оцінювання сформованості готовності підлітків із ДЦП до застосування сучасних інформаційних технологій, із урахуванням яких розроблено комплексну методику підготовки підлітків із ДЦП до використання ІКТ. Динаміка досягнення мети розробленої корекційно-реабілітаційної методики визначається реалізацією таких умов: організаційні; корекційно-розвиваючі; дидактико-методичні; виховні; ергономічні; технічні; естетичні та за умови кадрового забезпечення зазначеного процесу. Розроблено покрокову методику корекції і розвитку психофізіологічних функцій дитини, необхідних для виконання операторських дій (на прикладі роботи з ПК). Запропонована комплексна методика сприяє отриманню підлітками із ДЦП якісної професійної освіти, їх соціалізації та інтеграції у суспільство. | uk |
dc.description.abstract | The given dissertation is dedicated to the problem of readiness of teenagers with child cerebral palsy to the application of information and communication technologies. Based on the defined components of training of teenagers with child cerebral palsy, indexes and criteria of evaluation of their readiness to the application of modern information technologies, the complex methodology of teaching the teenagers with child cerebral palsy to applying ICT has been worked out. The dynamics of the goal achievement of the developed correction-rehabilitation methodology is determined by the realization of the following conditions: organizational, correctional-developing, didactic and methodological, educative, ergonomic, technical, aesthetic and on the condition of the skilled personal providing of the mentioned process. Step-by-step methodology of correction and development of child psychological and physiological functions which is necessary for implementation of operative actions (on the example of work on PC) has been worked out. The complex methodology helps teenagers with child cerebral palsy to get qualified trade education and it provides their socialization and integration into society. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk |
dc.subject | підлітки | uk |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | uk |
dc.subject | підготовка до використання ІКТ | uk |
dc.subject | готовність до використання ІКТ | uk |
dc.subject | information and communication technologies | uk |
dc.subject | teenagers | uk |
dc.subject | child cerebral palsy | uk |
dc.subject | training in usage of ІCТ | uk |
dc.subject | readiness to the use of ІCТ | uk |
dc.title | Підготовка підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | Training of teenagers with child cerebral palsy to the using of information and communication technologies | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.29.016:004(043.3) |