Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дітковська, Леся Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-06T08:53:19Z
dc.date.available 2023-10-06T08:53:19Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Дітковська, Леся Анатоліївна. Підготовка підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Дітковська Леся Анатоліївна ; наук. керівник Шевцов Андрій Гаррійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2012. - 193 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42298
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене проблемі підготовки підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначені компоненти підготовки, показники та критерії оцінювання сформованості готовності підлітків із ДЦП до застосування сучасних інформаційних технологій, із урахуванням яких розроблено комплексну методику підготовки підлітків із ДЦП до використання ІКТ. Динаміка досягнення мети розробленої корекційно-реабілітаційної методики визначається реалізацією таких умов: організаційні; корекційно-розвиваючі; дидактико-методичні; виховні; ергономічні; технічні; естетичні та за умови кадрового забезпечення зазначеного процесу. Розроблено покрокову методику корекції і розвитку психофізіологічних функцій дитини, необхідних для виконання операторських дій (на прикладі роботи з ПК). Запропонована комплексна методика сприяє отриманню підлітками із ДЦП якісної професійної освіти, їх соціалізації та інтеграції у суспільство. uk
dc.description.abstract The given dissertation is dedicated to the problem of readiness of teenagers with child cerebral palsy to the application of information and communication technologies. Based on the defined components of training of teenagers with child cerebral palsy, indexes and criteria of evaluation of their readiness to the application of modern information technologies, the complex methodology of teaching the teenagers with child cerebral palsy to applying ICT has been worked out. The dynamics of the goal achievement of the developed correction-rehabilitation methodology is determined by the realization of the following conditions: organizational, correctional-developing, didactic and methodological, educative, ergonomic, technical, aesthetic and on the condition of the skilled personal providing of the mentioned process. Step-by-step methodology of correction and development of child psychological and physiological functions which is necessary for implementation of operative actions (on the example of work on PC) has been worked out. The complex methodology helps teenagers with child cerebral palsy to get qualified trade education and it provides their socialization and integration into society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject дитячий церебральний параліч uk
dc.subject підготовка до використання ІКТ uk
dc.subject готовність до використання ІКТ uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject teenagers uk
dc.subject child cerebral palsy uk
dc.subject training in usage of ІCТ uk
dc.subject readiness to the use of ІCТ uk
dc.title Підготовка підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.title.alternative Training of teenagers with child cerebral palsy to the using of information and communication technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.29.016:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу