Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання вправ координаційної спрямованості майбутніх учителів музики у процесі фізичного виховання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьоміна, Жанна Геннадіївна
dc.date.accessioned 2023-10-06T08:29:14Z
dc.date.available 2023-10-06T08:29:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Дьоміна, Жанна Геннадіївна. Методика навчання вправ координаційної спрямованості майбутніх учителів музики у процесі фізичного виховання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я) / Дьоміна Жанна Геннадіївна ; наук. керівник Тимошенко Олексій Валерійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 242 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42294
dc.description.abstract Дисертація присвячена актуальній проблемі фізичного виховання студентської молоді вищих навчальних закладів з урахуванням особливостей майбутньої професійної діяльності. Вивчено основні вимоги до психофізіологічних характеристик розвитку організму майбутніх учителів музики, які беруть участь у формуванні професійно значущих умінь та навичок. Побудовано модель педагогічної системи управління професійною готовністю майбутніх учителів музики. Визначено структуру комплексної координаційної підготовленості студентів музично-педагогічних спеціальностей відповідно до статі та музичної спеціалізації. Теоретично обґрунтована, розроблена та експериментально апробована диференційована методика навчання вправ координаційної спрямованості майбутніх учителів музики, а також визначено педагогічні умови підвищення ефективності процесу психофізичної підготовки студентів. Розроблено критерії оцінювання рівня спеціальної координаційної підготовленості майбутніх учителів музики й на цій основі створено структуру модульно-рейтингового контролю індивідуальних навчальних досягнень студентів музично-педагогічних спеціальностей з дисципліни «Фізичне виховання». uk
dc.description.abstract Dissertation is devoted to actual problem of physical education students of higher educational institution including peculiarities of future professional activity. It was studied the basic requirements for the physiological characteristics of the development of organism for future music teachers, which take part in forming meaningful professional skills. It was constructed a model educational system management of professional readiness of future teachers of music. It was determined the structure of the complex coordination preparedness of students of musical and educational specialties according to gender and musical specialization. Theoretically justified, designed and experimentally tested differencial teaching method about coordinating direction’s exercises of future teachers of music and also pedagogical conditions about rising of efficacy the process of psycho-physical preparation of students are defined. It was developed the criterions for evaluating the degree of special coordinate preparedness of future teachers of music and on this basis it was created a structure module-rating control individual academic achievements of students, musical and educational specialties of the discipline «Physical Education». uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject методика навчання uk
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка uk
dc.subject координаційні здібності uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject професійна готовність uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійно значущі навички uk
dc.subject навчальні досягнення uk
dc.subject studding methods uk
dc.subject professional-applied physical training uk
dc.subject coordination skills uk
dc.subject future teachers of music uk
dc.subject professional commitment uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professionally relevant skills uk
dc.subject educational achievements uk
dc.title Методика навчання вправ координаційної спрямованості майбутніх учителів музики у процесі фізичного виховання uk
dc.title.alternative Teaching method about coordinating direction’s exercises of future teachers of music during physical education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 796.011:371.134:78(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу