Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дубяга, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-10-05T12:34:53Z
dc.date.available 2023-10-05T12:34:53Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Дубяга, Світлана Миколаївна. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти / Дубяга Світлана Миколаївна ; наук. керівник Панченко Григорій Денисович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 207 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42285
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі формування у майбутніх учителів початкової школи готовності до педагогічної імпровізації. Проаналізований стан досліджуваної проблеми в педагогічній науці та практиці. Розроблена і обґрунтована технологія поетапної підготовки студентів до педагогічної імпровізації, яка включає мотиваційно-орієнтаційний, змістово-операційний і оцінювально-рефлексивний компоненти, формування яких спрямоване на розвиток стимулів до творчого застосування потенціалу педагогічної імпровізації. Визначальну роль у розробленій нами дидактичній системі відведено дидактичній моделі готовності до педагогічної імпровізації у майбутніх учителів початкової школи. Експериментально перевірено її ефективність у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problems of forming of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. The state of the problem under study in the pedagogical science and practice has been analyzed. The technology of students’ gradual training for pedagogical improvisation has been worked out and grounded. It includes motivation orienting, contents operating and mark reflexive components. The formation of these components is aimed at the development of stimuli for creative usage of the potential of pedagogical improvisation. The main role in the above mentioned technology is paid to the didactic model of primary school teachers’ readiness for pedagogical improvisation. Its effectiveness was tested experimentally in the process of special educational course and methods of teaching Ukrainian language in higher teachers’ training colleges. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічна імпровізація uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject творчість uk
dc.subject готовність до педагогічної імпровізації uk
dc.subject дидактична система uk
dc.subject дидактична модель uk
dc.subject технологія uk
dc.subject поетапне формування uk
dc.subject a pedagogical improvisation uk
dc.subject readiness for pedagogical improvisation uk
dc.subject a didactic model uk
dc.subject creativeness uk
dc.subject a technology uk
dc.subject gradual training uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкової школи до педагогічної імпровізації uk
dc.title.alternative Future primary school teachers’ training for pedagogical improvisation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.134:373.3.314.6


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics