Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дремова, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-10-05T11:37:11Z
dc.date.available 2023-10-05T11:37:11Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Дремова, Ірина Анатоліївна. Контроль знань учнів з алгебри в основній школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 − теорія та методика навчання математики / Дремова Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Швець Василь Олександрович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. - 211 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42282
dc.description.abstract У дисертації науково обґрунтована методика реалізації контролю навчальних досягнень учнів з алгебри в основній школі в умовах особистісно-діяльнісного спрямування освітнього процесу. Контроль результатів навчання розглядається як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. У дослідженні розв’язано завдання планування й організації тематичного контролю результатів навчання учнів алгебри в основній школі, запропонована методика добору і складання вимірників, рекомендовані доцільні форми реалізації контролю на різних етапах навчальної діяльності. uk
dc.description.abstract The work gives grounded methodic of the realization of control over scientific gainings of pupils, studying algebra, in the basic school in conditions of the personality and activity directioning of the educational process. The monitoring of the results of studying is overviewed as a means of realization of personality-oriented study. Investigation clarifies the task of planning and organization of thematic control of results of study algebra by pupils of the basic school, offers the methods of choosing and making up of indicators and recommends the suitable forms of monitoring and realization on different periods of education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистісно орієнтоване навчання uk
dc.subject основна школа uk
dc.subject навчальна діяльність uk
dc.subject контроль результатів навчання uk
dc.subject цілепокладання uk
dc.subject дидактичний цикл uk
dc.subject логіко-дидактичний аналіз uk
dc.subject тематичне планування uk
dc.subject тематичний контроль uk
dc.subject рівнева диференціація uk
dc.subject personality-oriented study uk
dc.subject basic school uk
dc.subject educational activity uk
dc.subject study results monitoring uk
dc.subject targeting uk
dc.subject didactic cycle uk
dc.subject logical didactic analysis uk
dc.subject thematic planning uk
dc.subject thematic control uk
dc.subject stage differentiation uk
dc.title Контроль знань учнів з алгебри в основній школі uk
dc.title.alternative Monitoring of knowledge of the basic school pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.851.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу