Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Докучина, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-10-04T13:19:26Z
dc.date.available 2023-10-04T13:19:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Докучина, Тетяна Олександрівна. Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Докучина Тетяна Олександрівна ; наук. керівник Миронова Світлана Петрівна ; Міністерство освіти і науки України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2013. - 214 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42272
dc.description.abstract Дисертаційна робота присвячена проблемі створення ситуації успіху у навчально-виховній роботі з розумово відсталими учнями молодших класів з метою формування позитивного ставлення до успіху. У дисертації проаналізовано стан проблеми у загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі, з’ясовано актуальність та недостатність дослідження у корекційній педагогіці. Здійснено теоретичний аналіз методів стимулювання до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності, поняття успіху, ситуації успіху, визначено поняття ставлення до успіху та чинники, що впливають на його формування, а також особливості стимулювання розумово відсталих учнів до досягнення успіху у навчально-виховній діяльності. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to creating situations of success in educational activities of mentally retarded pupils of junior classes in order to form a positive attitude to the success. The thesis contains an analysis of general and special psychological and pedagogical literature of research problem, elucidated relevance and insufficiency research in correctional education. Criteria, indicators and types of attitude to the success of mentally retarded pupils of junior classes have been determined. The thesis determines the state of a problem in practice of special school and showed the absence of a holistic educational impact on pupils in order to stimulate to the achievements of success. In the process of forming experiment were developed and tested pedagogical conditions of creating a situation of success. Analysis of the research has confirmed effectiveness of pedagogical conditions of creating a situation of success for creating a positive attitude to success in educational work with mentally retarded pupils of junior classes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject успіх uk
dc.subject ситуація успіху uk
dc.subject методи стимулювання uk
dc.subject ставлення до успіху uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject розумово відсталі учні молодших класів uk
dc.subject success uk
dc.subject the situation of success uk
dc.subject methods of stimulation uk
dc.subject attitude to the success uk
dc.subject pedagogical conditions of creating a situation of success uk
dc.subject mentally retarded pupils of junior classes uk
dc.title Створення ситуації успіху в навчально-виховній роботі з розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку uk
dc.title.alternative Creating situation of success in the educational work with mentally retarded children of primary school age uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376.2-056.36(0433)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics