У дисертації досліджується проблема методики формування готовності майбутніх естрадних співаків до вокально-педагогічної діяльності. Конкретизовано поняття “готовність до вокально-педагогічної діяльності”, розкриті теоретичні та практичні аспекти її формування. Доведено ефективність формування готовності майбутніх естрадних співаків до вокально-педагогічної діяльності при впровадженні експериментальної методики, яка забезпечує динаміку формування рівнів досліджуваної готовності від низького до високого. Дана методика передбачає: розвиток спонукальних мотивів до вокально-педагогічної діяльності, поглиблення теоретичної підготовки, підвищення рівня технічної майстерності, розвиток активної творчої діяльності, збагачення естетичних ціннісних орієнтацій, формування позитивного ставлення до вокально-педагогічної діяльності, активізацію естрадно-вокальної виконавської практики.
Dans la these s’explore le problem de la formation de bonne volonte des futurs artistes de variete pour l’activite pedagogique vokal. On a concretise l’idee “bonne volonte pour l’activite pedagogique vokal”, on a decouvert les aspekts theoriques de sa formation. On a demontre l’efficacite de la formation de bonne volonte des futurs chanteux d’estrade pour l’ activite pedagogique vokal en application les methodes experimentales quelle assure la dynamique de la formation des niveaux de bonne volonte du bas en haut. Les methodes donnees previennent: le developpement des motifs incites pour l’activite pedagogique vokal, l’approfondissement de l’application theorique, l’augmentation du niveau de la maitrise theorique, le developpement de l’activite creatrice, l’enrichissement des valeurs estethiques, la formation de l’attitude positive pour cette activite, l’activisation de la pratique d’estrade vocal.