Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальне виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах соціокультурного середовища недільної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джексон, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-10-03T12:00:09Z
dc.date.available 2023-10-03T12:00:09Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Джексон, Олена Володимирівна. Соціальне виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах соціокультурного середовища недільної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / Джексон Олена Володимирівна ; наук. керівник Капська Алла Йосипівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 277 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42219
dc.description.abstract У дисертації проаналізовано проблему соціального виховання молодших школярів в умовах соціокультурного середовища недільної школи; визначено теоретичні засади й обґрунтовано положення про недільну школу як соціокультурне середовище; розкрито зміст понять «соціокультурне середовище недільної школи», «соціокультурний світогляд», «соціальне виховання»; проведено комплексне соціально-педагогічне дослідження, на основі якого розроблено модель соціальновиховної роботи з молодшими школярами в недільній школі; виявлено соціальнопедагогічні умови становлення особистості дитини молодшого шкільного віку; розроблено механізми соціально-педагогічного впливу середовища на процес становлення дитини. uk
dc.description.abstract The dissertation analyzes the problem of social upbringing of elementary school age children in the socio-cultural environment of Sunday school. The research outlines theoretical basis and authenticates the essence of Sunday school as socio-cultural environment that influences children in the area of social development and formation. The study gives a detailed comparative analysis of the first Sunday schools in the US and Ukraine and validates their idea and mission in the history of their respective countries as voluntary social institutions that taught literacy, promoted work ethics and other social and moral values. It examines the essence and structure of the integrated components of the Sunday school socio-cultural environment: spiritual-national; cultural-aesthetic; social; moral-ethical. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject соціальне виховання uk
dc.subject соціокультурне середовище uk
dc.subject недільна школа uk
dc.subject модель соціально-виховної роботи uk
dc.subject соціально-педагогічні умови uk
dc.subject social training uk
dc.subject socio-cultural environment uk
dc.subject Sunday school uk
dc.subject childrens moral uk
dc.subject spiritual uk
dc.subject and social formation uk
dc.subject the model of social training uk
dc.subject socio-educational conditions uk
dc.title Соціальне виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах соціокультурного середовища недільної школи uk
dc.title.alternative The Social Upbringing of Elementary School Children in the Sociocultural Context of Sunday School uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.42:37.018.53.035(043)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу