ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Демчук, Олена Олександрівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2023-10-02T13:51:12Z | |
dc.date.available | 2023-10-02T13:51:12Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Демчук, Олена Олександрівна. Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Демчук Олена Олександрівна ; наук. керівник Ямницький Вадим Маркович ; Рівненський держ. гум. ун-т. - Рівне, 2012. - 230 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42212 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних чинників формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів. У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та психологопедагогічних підходів до визначення сутності поняття «життєва компетентність особистості», здійснено системне вивчення феномена життєвої компетентності, визначено й описано його структуру, внутрішні та зовнішні психологічні чинники. Розроблено психологічні засади життєвої компетентності особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її процесуально-динамічні особливості й психологічні механізми, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для формування життєвої компетентності. | uk |
dc.description.abstract | Thesis is dedicated to theoretical and experimental research of psychological reasons of prospective practical psychologist’s life competence formation. The analysis of prominent research paradigms, psychological and pedagogical approaches to defining essence of “personality life competence” concept are presented in the work, the systemic studying of life competence phenomenon was done, its structure, inner and outer psychological reasons were defined and described in the work. Psychological basis of personality life competence as psychological category at the level of psychological construct are elaborated; its procedural dynamic peculiarities and psychological mechanisms are defined, its phenomenology is described. The age interval which is sensitive for life competence formation is defined. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | життєва компетентність особистості | uk |
dc.subject | психологічні чинники | uk |
dc.subject | компетентнісний потенціал | uk |
dc.subject | життєтворчість | uk |
dc.subject | готовність до виявлення активності | uk |
dc.subject | особистісна зрілість | uk |
dc.subject | технологія формування життєвої компетентності | uk |
dc.subject | метод проектів | uk |
dc.subject | personality life competence | uk |
dc.subject | psychological reasons | uk |
dc.subject | competence potential | uk |
dc.subject | life creativity | uk |
dc.subject | individual maturity | uk |
dc.subject | technology of life competence formation | uk |
dc.subject | project method | uk |
dc.title | Психологічні чинники формування життєвої компетентності майбутніх практичних психологів | uk |
dc.title.alternative | Psychological reasons of prospective practical psychologist’s life competence | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.923:378 |