Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демчик, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2023-10-02T13:32:43Z
dc.date.available 2023-10-02T13:32:43Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Демчик, Катерина Іванівна. Формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 – теорія і методика виховання / Демчик Катерина Іванівна ; наук. керівник Сухорукова Галина Вікторівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42211
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано філософські, естетичні, психологічні та педагогічні аспекти поняття ціннісного ставлення до мистецтва й до живопису зокрема. Обґрунтовано та визначено сутність поняття “ціннісне ставлення дитини до живопису”. Розроблено зміст, форми, методи і прийоми формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку. Експериментально апробовано і дослідним шляхом перевірено ефективність авторських методик, спрямованих на формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку. Основні результати дослідження впроваджено у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів. uk
dc.description.abstract The dissertation is a theoretic and experimental research of the problem of forming of senior preschool children’s value attitude to painting. Philosophical, aesthetic, psychological and pedagogical aspects of the notion of value attitude to art and particularly to painting have been analyzed. The content of the notion ‘child’s value attitude to painting’ has been substantiated and defined. The content, forms, methods and techniques of forming of senior preschool children’s value attitude to painting have been developed. The effectiveness of author’s methods of forming of senior preschool children’s value attitude to painting has been experimentally proved. The main results of the research have been introduced into educational process of preschool educational establishments. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject аксіологія uk
dc.subject живопис uk
dc.subject дитина старшого дошкільного віку uk
dc.subject формування uk
dc.subject ціннісне ставлення uk
dc.subject axiology uk
dc.subject painting uk
dc.subject senior preschool child uk
dc.subject forming uk
dc.subject value attitude uk
dc.title Формування ціннісного ставлення до живопису у дітей старшого дошкільного віку uk
dc.title.alternative Forming of Senior Preschool Children’s Value Attitude to Painting uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.31-053.4:75(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу