Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дегтярьова, Неля Валентинівна
dc.date.accessioned 2023-10-02T13:14:15Z
dc.date.available 2023-10-02T13:14:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дегтярьова, Неля Валентинівна. Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Дегтярьова Неля Валентинівна ; наук. керівник Рамський Юрій Савіянович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 234 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42207
dc.description.abstract У дисертації теоретично й експериментально обґрунтованодоцільність впровадження методичної системиформування інформатичних компетентностей учнів старших класів при використанні комплексних завдань з інформатики.Уточнено сутність поняття «комплексні завдання» та досліджено використання комплексних завдань як засобу навчання інформатики та в контексті здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики. Визначеноінформатичні компетентності, їх окремі компоненти (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний, інтелектуальний, особистісний)та шляхи їх формування учнями.Розроблена система комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики для старших класів загальноосвітніх шкіл, що може бути використана в процесі навчання інформатики за навчальною програмою рівня стандарту, академічного рівня. Обґрунтовано, що для набуття учнями інформатичних компетентностейдоцільно поєднувати різні типи завдань при виконанні практичної роботи. Розробленометодичні рекомендації щодо створення та використання комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики; досліджено процес здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів та навчання в цілому інформатики в загальноосвітніх школах. uk
dc.description.abstract In the thesis theoretically and experimentally substantiated methods of forming of the computer science competencies of senior students when using complex tasks during carrying out of practical works. The concept of «computer competence», their separate components (cognitive, activity, motivation, personal, intellectual, and the ways of their formation disciples. It is proved that for acquisition by students of the computer science competencies is expedient to combine different types of jobs when doing practical work. Developed methodical recommendations on creation and use of integrated tasks for carrying out of practical works on computer science. Clarified the essence of such concepts as «monitoring» and «diagnosis» of educational activity of students; the process of implementation of the diagnosis of learning achievements of pupils of the senior classes and training in General, Informatics in secondary schools. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформатичні компетентності uk
dc.subject комплексні завдання uk
dc.subject старша школа uk
dc.subject ключові компетентності uk
dc.subject моніторинг uk
dc.subject діагностування навчальних досягнень учнів uk
dc.subject computer competence uk
dc.subject complex jobs uk
dc.subject high school uk
dc.subject key competencies uk
dc.subject monitoring uk
dc.subject diagnostics of students ' academic achievements uk
dc.title Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі uk
dc.title.alternative Method of use the complex tasks in the process of computer science teaching in senior school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3:371.32:004


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу