Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Данько, Наталія Павлівна
dc.date.accessioned 2023-10-02T12:18:46Z
dc.date.available 2023-10-02T12:18:46Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Данько, Наталія Павлівна. Методика інтегрованого навчання музики молодших школярів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Данько Наталія Павлівна ; наук. керівник Єременко Ольга Володимирівна ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Київ, 2013. - 257 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42205
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто методику інтегрованого навчання музики молодших школярів та педагогічних умов її забезпечення, що трактуються як процес взаємодії вчителя й учнів, яка передбачає єдність цілей, функцій, змістових і структурних елементів занять з музичного мистецтва, сприяє узагальненню, систематизації й міцності музичних знань, формуванню узагальнених умінь та навичок, забезпечує формування цілісного світогляду й якостей гармонійно розвиненої особистості вихованця. Визначено критерії, показники й рівні сформованості інтегрованої навченості молодших школярів. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику інтегрованого навчання музики молодших школярів та педагогічні умови її забезпечення, серед яких: створення атмосфери гуманізації навчального середовища на уроках музики, психологічного комфорту; організацію міжсуб’єктної навчальної комунікації, досягнення стійкого пізнавального інтересу до творів музичного мистецтва; організація тематичного компонування інтегрованого навчання музики з метою встановлення змістової узгодженості навчальної інформації в різних видах мистецтва; чіткого дотримання вчителем відповідного, дидактично обумовленого структурування уроків музики інтегративного типу, включення дітей в самостійну мистецько-пізнавальну діяльність з використанням медіа-освіти, урахування індивідуальних особливостей творчих можливостей учнів тощо. uk
dc.description.abstract The issue of music integrated teaching of junior school children and pedagogical conditions of its providing are examined thoroughly. The issue is interpreted as a process of teacher`s and students`cooperation, which foresees unity of aims and substantial and structural elements of music studying. It contributes to systematization and summarizing of musical knowledge, integrated abilities and skills formation and makes forming of entire outlook harmoniously developed character traits of personality possible. Some criterias, indexes and quality of knowledge received by pupils. Such components of integrated teaching of music as motivationally impulsive, substantially procedural and creatively resulting are observed. The process of functioning of motivationally impulsive component provides standard which indicates the level of junior school children need for art producing. It is presented by pupils` involvement and attitude to the process of music studying, the level of motivation to examine pieces of art and the level of students` aspiration to do art studying. An integrity of the system of knowledge and abilities is illustrated by a substantially procedural component which foresees special topics to be studied at the junior school. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інтегроване навчання музики uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject integrated teaching of music uk
dc.subject methods uk
dc.subject pedagogical terms uk
dc.subject junior pupils uk
dc.subject step by step methods uk
dc.title Методика інтегрованого навчання музики молодших школярів uk
dc.title.alternative Methods of integrated music teaching to junior pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 78:371.315-057.874(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу