Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гуріна, Зоя Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-09-28T13:39:23Z
dc.date.available 2023-09-28T13:39:23Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Гуріна, Зоя Володимирівна. Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Гуріна Зоя Володимирівна ; наук. керівник Кононко Олена Леонтіївна ; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2008. - 202 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42164
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологопедагогічних умов становлення самостійності у ранньому віці. Здійснено науковий аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми становлення особистісних якостей у дітей раннього віку. Визначено, що психологопедагогічними чинниками становлення самостійності дитини є зміна способів її взаємодій з дорослими, її прагнення діяти самостійно, незалежно. Досліджено становлення самостійної поведінки дітей другого і третього років життя в умовах сімейного і суспільного виховання; визначено психологічний зміст поняття “самостійність дитини раннього віку”, критерії та рівні становлення самостійності дітей раннього онтогенезу, розроблено методику виявлення проявів самостійної поведінки дітей 2-го та 3-го років життя в різних умовах життєдіяльності та виявлено віково-статеві модифікації прояву самостійності як інтегрального особистісного утворення. Розроблено модель організації самостійної поведінки та комплекс методичних засобів оптимізації розвитку самостійності дитини раннього віку. uk
dc.description.abstract Dissertation research is devoted the study of psychological-pedagogical of conditions becoming of independence in early age. The scientific analysis of theoretical approaches is carried out to the study of problem of becoming of personality qualities for the children of early age. Certainly, that the psychological-pedagogical factors of becoming of independence of child is a change of methods of its co-operating with adults, its aspiration to operate independently, independently, and also determination of measure of independence, given a child which must be necessary and possible for its valuable personality development adults. Maintenance of concepts is specified in dissertation research „independent” but „independent conduct of child”, indexes and criteria of display of independence of children of drugogo-tretego years of life are selected. Found out the psychological-pedagogical terms of becoming of independent conduct of children of early age: the maximal psychologization an educate environment; grant possibility to operate the child of early age independently, initiative, independently; support and encouragement of independent conduct of children is from the side of adults; an optimistic look is on possibility of child of early age to operate independently. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистість дитини раннього віку uk
dc.subject автономність uk
dc.subject незалежність uk
dc.subject самостійність uk
dc.subject ініціативність uk
dc.subject оптимістичне ставлення до труднощів uk
dc.subject самостійна поведінка uk
dc.subject personality of child of early age uk
dc.subject autonomous ness uk
dc.subject optimistic attitude toward difficulty uk
dc.subject initiative ness uk
dc.subject independence uk
dc.subject independent conduct uk
dc.title Психолого-педагогічні умови становлення самостійності у дітей раннього віку uk
dc.title.alternative The children of early age have psychological-pedagogical of conditions becoming of independence uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.73:37.015.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу