ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурняк, Ірина Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-28T13:37:28Z | |
dc.date.available | 2023-09-28T13:37:28Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гурняк, Ірина Анатоліївна. Компетентнісний підхід до формування поняття "хімічне явище" в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія) / Гурняк Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Чайченко Надія Натанівна ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2010. - 266 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42163 | |
dc.description.abstract | У дисертації представлено методичну систему реалізації компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» в учнів основної школи, елементами якої виступають: практична спрямованість мети уроку; доповнення змістової та процесуальної мотивації функціональною; втілення у змісті освіти принципів функціональності, ситуативності, проблемності, опори на життєвий досвід, використання гуманістичного потенціалу навчального предмета; пріоритетна роль практичних методів навчання, методів застосування знань і вмінь; збільшення часу уроку, який відводиться на самостійну роботу учнів щодо засвоєння та застосування знань. Засобами набуття та діагностування компетентності виступають практично орієнтовані завдання, в яких навчальний матеріал пов’язується з повсякденним життям людини та розв’язання яких вимагає застосування тих же узагальнених способів діяльності, що й вирішення життєвих ситуацій і проблем. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation represents the methodical system of realization of competence approach to forming the concept “chemical phenomenon” at the pupils of elementary school. The elements of given methodical system are: the practical direction of the lesson’s aim; the addition of profound and processual motivation to functional motivation; using in the contest of education the principles of situation, problem statement and support based on life experience, using humanistic potential in studying the subject; increasing the practical methods of learning, methods of search and skills use; increasing the lesson’s time for self-education and tests on using received knowledge. The means of gaining the competence in limits of given methodical system are: practically oriented study tasks where the material is connected with everyday life, applying the generalization of methods of activity and solving life’s situations and problems. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | поняття «хімічне явище» | uk |
dc.subject | методична система | uk |
dc.subject | практично орієнтовані завдання з хімії | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | concept “chemical phenomenon” | uk |
dc.subject | methodical system | uk |
dc.subject | practically oriented study tasks | uk |
dc.title | Компетентнісний підхід до формування поняття "хімічне явище" в учнів основної школи | uk |
dc.title.alternative | The competence approach to forming concept “chemical phenomenon” at the pupils of elementary school | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 371.214.46:54(072) |