Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентнісний підхід до формування поняття "хімічне явище" в учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурняк, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-09-28T13:37:28Z
dc.date.available 2023-09-28T13:37:28Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Гурняк, Ірина Анатоліївна. Компетентнісний підхід до формування поняття "хімічне явище" в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (хімія) / Гурняк Ірина Анатоліївна ; наук. керівник Чайченко Надія Натанівна ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2010. - 266 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42163
dc.description.abstract У дисертації представлено методичну систему реалізації компетентнісного підходу до формування поняття «хімічне явище» в учнів основної школи, елементами якої виступають: практична спрямованість мети уроку; доповнення змістової та процесуальної мотивації функціональною; втілення у змісті освіти принципів функціональності, ситуативності, проблемності, опори на життєвий досвід, використання гуманістичного потенціалу навчального предмета; пріоритетна роль практичних методів навчання, методів застосування знань і вмінь; збільшення часу уроку, який відводиться на самостійну роботу учнів щодо засвоєння та застосування знань. Засобами набуття та діагностування компетентності виступають практично орієнтовані завдання, в яких навчальний матеріал пов’язується з повсякденним життям людини та розв’язання яких вимагає застосування тих же узагальнених способів діяльності, що й вирішення життєвих ситуацій і проблем. uk
dc.description.abstract The dissertation represents the methodical system of realization of competence approach to forming the concept “chemical phenomenon” at the pupils of elementary school. The elements of given methodical system are: the practical direction of the lesson’s aim; the addition of profound and processual motivation to functional motivation; using in the contest of education the principles of situation, problem statement and support based on life experience, using humanistic potential in studying the subject; increasing the practical methods of learning, methods of search and skills use; increasing the lesson’s time for self-education and tests on using received knowledge. The means of gaining the competence in limits of given methodical system are: practically oriented study tasks where the material is connected with everyday life, applying the generalization of methods of activity and solving life’s situations and problems. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject поняття «хімічне явище» uk
dc.subject методична система uk
dc.subject практично орієнтовані завдання з хімії uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject concept “chemical phenomenon” uk
dc.subject methodical system uk
dc.subject practically oriented study tasks uk
dc.title Компетентнісний підхід до формування поняття "хімічне явище" в учнів основної школи uk
dc.title.alternative The competence approach to forming concept “chemical phenomenon” at the pupils of elementary school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.214.46:54(072)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу