Дисертація присвячена обґрунтуванню та розробці методики формування у студентів умінь і навичок фізичного самовдосконалення з використанням силових навантажень. Планування компонентів силового навантаження відбувалось із комплексним урахуванням мотиваційних прагнень та фізичних можливостей організму студентів. Запропонований алгоритм річного циклу занять фізичними вправами силової спрямованості, що узгоджувався з графіком навчальних занять ВНЗ, забезпечував оптимальну динаміку силових навантажень залежно від періодів навчального року: семестрів, екзаменаційних сесій, практик, зимових і літніх канікул.
Такий алгоритм дозволяє досягти відповідності між факторами педагогічного впливу та відновлювальними заходами, раціонально використовувати різноманітні засоби та методи розвитку сили. Це дає можливість систематично та поступово збільшувати навантаження в процесі проведення навчальних занять. Підвищенню ефективності проведення навчальних занять із використанням фізичних вправ силової спрямованості сприяють створені педагогічні умови вдосконалення силових здібностей студентів.
The dissertation deals with substantiation and development of students’ skills of physical self-improvement using strength loadings. The planning of power loadings components is proceeded considering motivational aspirations and physical opportunities of students’ organism. The offered year-round conditioning algorithm of vigorous exercises, considering the schedule of courses at high school, provides optimum dynamics of power loadings depending on academic year: semester, exams, practices, winter and summer vacations. Such algorithm allows achieving the relevance between factors of pedagogical influence and regenerative activity, applying means and methods of strength development rationally. It enables to increase regularly and gradually during studies. Established pedagogical conditions of loading students’ strength training assisted the intensification of lessons using vigorous exercises.