Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гудима, Олександр Васильович
dc.date.accessioned 2023-09-28T12:53:28Z
dc.date.available 2023-09-28T12:53:28Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Гудима, Олександр Васильович. Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Гудима Олександр Васильович ; наук. керівник Скрипченко Олександр Васильович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2007. - 237 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42143
dc.description.abstract Дисертація присвячена вивченню психолого-педагогічних детермінант морального вчинку молодших школярів. На основі теоретичного аналізу обґрунтовано та виділено основні психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків: усвідомлення і розуміння учнями моральних норм, етичних цінностей, притаманних соціуму; адекватна оцінка школярами моральних дій оточуючих їх людей, літературних персонажів, героїв кінофільму тощо; самооцінка учнями власних моральних дій; мотиви поведінки молодших школярів. Виявлено рівні, динаміку та особливості прояву окремих детермінант моральних вчинків впродовж молодшого шкільного віку. Простежено, що у молодших школярів функціонують усі досліджувані психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків, між якими існують тісні внутрішні взаємозв’язки. Вплив кожної з детермінант на формування моральних вчинків то сильнішає, то слабшає впродовж молодшого шкільного віку, однак провідне місце належить детермінанті, пов’язаній із самооцінкою власного вчинку. uk
dc.description.abstract The thesis is dedicated to the study of psychological and pedagogica peculiarities of formation of moral action of junior pupils. The author of the thesis substantiated and distinguished psychological and pedagogical determinants of moral actions on the theoretical level: realizations and understanding of pupils of moral norms, ethical values; adequate valuing of pupils of moral action close to him people, literary and cinema character, self-appreciation of pupil of his moral actions, motive of behavior of pupil, creation by teacher the situations, in which the pupil can wait for pleasure from realization him moral actions, interaction teacher and pupils, connecting with incentive to positive actions, determined qualities of pupils. The author of the thesis examined the first four determinants. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моральний вчинок uk
dc.subject психолого-педагогічні детермінанти uk
dc.subject усвідомлення uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject мотив uk
dc.subject моральний розвиток uk
dc.subject моральна якість uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject моральні норми uk
dc.subject моральні дії uk
dc.subject moral action uk
dc.subject psychological and pedagogical determinants uk
dc.subject realization uk
dc.subject understanding uk
dc.subject self-appreciation uk
dc.subject motive uk
dc.subject moral development uk
dc.subject moral quality uk
dc.subject junior pupils uk
dc.title Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку uk
dc.title.alternative Psychological and pedagogical determinants of moral actions of junior pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.6:37.034:372(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу