В дисертації запропоновано науково обґрунтовану методичну систему навчання основ програмування майбутніх інженерів-програмістів, яка ґрунтується на широкому впровадженні в навчальний процес новітніх педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій. У роботі уточнено цілі навчання і зміст навчання з основ програмування, визначено методи, засоби і форми організації навчання з врахуванням сучасних вимог до підготовки фахівців у галузі інформаційно-комунікаційних технологій і комп’ютерних наук. Ефективність розробленої методичної системи навчання основ програмування студентів комп’ютерних спеціальностей підтверджено результатами педагогічного експерименту та впроваджено в практику роботи ВНЗ України.
In the thesis proposed evidence-based guidance system of studying grounding future programming engineers, programmers, based on a broad introduction in the educational process of new educational and information and communication technologies. The investigation clarified learning objectives and content of training on the basics of programming, defined the methods, means and forms of training, taking into account the modern requirements of training in information and communication technologies and computer sciences. The efficiency of methodical system of education students’
fundamentals of computer programming specialties confirmed the results of pedagogical
experiment and introduces into practice the works of universities in Ukraine.