Дисертацію присвячено проблемі підвищення ефективності вивчення тригонометричного матеріалу в умовах диференційованого навчання та особистісно орієнтованого підходу до процесу навчання математики. У роботі запропоновано концептуальну модель диференційованого вивчення тригонометричного матеріалу в курсі алгебри і початків аналізу профільної школи, яка ґрунтується на концепції єдності рівневої та профільної диференціації навчання. Розроблено та обґрунтовано структурну схему змістової диференціації тригонометричного матеріалу. З’ясовані особливості організації диференційованого вивчення тригонометричного матеріалу на рівні стандарту, академічному та профільному рівнях.
The thesis is devoted to the problem of increasing the effectiveness of studying trigonometrical material under conditions of the differentiation teaching and personal oriental approach to the process of teaching mathematics. The conceptual model of the differentiation studying trigonometrical material in the course of algebra and beginning analyses of profile school is offered in the work based on the conception of the unity of the level and profile differentiation of studying. The structure scheme of pithy differentiation of trigonometrical material is worked out anditis considered. The pecularities of organizing the differentiation studying of trigonometrical material at standard, academic and profile levels are turned out.