Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Грицай, Наталія Богданівна
dc.date.accessioned 2023-09-28T12:22:44Z
dc.date.available 2023-09-28T12:22:44Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Грицай, Наталія Богданівна. Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (біологія) / Грицай Наталія Богданівна ; наук. керівник Мороз Іван Васильович ; Міністерство освіти і науки України, Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені акад. С. Дем'янчука. - Рівне, 2007. - 276 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42130
dc.description.abstract У дисертації досліджена проблема активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій та рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обґрунтовано та експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній „Школі юного біолога” з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу „Методика позакласної роботи з біології” для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації позакласної діяльності учнів. Основні результати дослідження впроваджені в навчальний процес загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів для організації позакласної роботи з біології, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи. uk
dc.description.abstract The problem of the activization the seniour form pupils’ cognitive activity in Biology was investigated in the dissertation. It was proved by the way of the effective using of forms this subject and also by the improving of the teachers’ methodical training for it realization. The levels of the formation the seniour form pupils’ cognitive activity was fixed. The effectiveness of the carrying out the Biological weeks, country excursions, work in clubs and experimental „Young Biologist’s School” was scientifically substantiated and experementaly proved. The great importance has the „Methods of the out-of-class work from Biology” for the improving of the students-Biologists out-of-class work organization. The main results of the investigation are used in the secondary school’ studing process. The recommendation of the organization the activization of the seniour form pupils’ cognitive activity in the Biology’s out-of-class work was elaborated. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject активізація пізнавальної діяльності uk
dc.subject позакласна робота uk
dc.subject форми й види позакласної роботи з біології uk
dc.subject методична підготовка вчителів до організації позакласної роботи uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject the activization of cognitive activity uk
dc.subject out-ofclass work uk
dc.subject forms and methods of the out-of-class work from Biology uk
dc.subject teachers’ methodical training for organization the out-of-class work uk
dc.title Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології uk
dc.title.alternative The activization of the seniour form pupils’ cognitive activity in the Biology’s out-of-class work uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.2: 371.322.5


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics