Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків як засіб профілактики та корекції їх асоціальної поведінки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Григор'єва, Інна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-09-28T12:04:14Z
dc.date.available 2023-09-28T12:04:14Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Григор'єва, Інна Олександрівна. Формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків як засіб профілактики та корекції їх асоціальної поведінки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Григор'єва Інна Олександрівна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 216 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42125
dc.description.abstract Дисертація присвячена дослідженню моральної самосвідомості розумово відсталих підлітків, створенню системи корекційно-виховної роботи з формування моральної самосвідомості як засобу профілактики та корекції їх асоціальної поведінки. У дисертації охарактеризовано стан розробленості проблеми моральної самосвідомості у психолого-педагогічних дослідженнях; визначено структуру моральної самосвідомості; описано особливості прояву та формування моральної самосвідомості підлітків з нормальним розвитком і з розумовою відсталістю. Визначено критерії та рівні сформованості моральної самосвідомості та соціально нормативної поведінки розумово відсталих підлітків. Проведено експериментальне дослідження, що довело ефективність розробленої системи корекційно-виховної роботи на основі спільних та колективних форм діяльності. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the research of moral self-consciousness of mentally retarded teenagers, as well as to the creation of the system of correctional work of moral self-consciousness as a mean of prophylaxis and correction of their asocial behaviour. In the dissertation the state of the actuality of the problem of moral self-consciousness in psycho-pedagogical researches is characterized; the structure of moral self-consciousness is determined; the peculiarities of the display and forming of moral self-consciousness of teenagers with a typical development and with a mental backwardness are described. Certain criteria and levels of the formation of moral self-consciousness and socially normative behaviour of mentally retarded teenagers are determined. The experimental research was conducted. It proved the effectiveness of the worked − out system of correctional work on the basis of common and collective forms of the activity. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject свідомість uk
dc.subject самосвідомість uk
dc.subject мораль uk
dc.subject моральна самосвідомість uk
dc.subject розумово відсталий підліток uk
dc.subject соціально нормативна поведінка uk
dc.subject consciousness uk
dc.subject self-consciousness uk
dc.subject morality uk
dc.subject moral consciousness uk
dc.subject mentally retarded teenager uk
dc.subject socially normative behaviour uk
dc.title Формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків як засіб профілактики та корекції їх асоціальної поведінки uk
dc.title.alternative Forming of moral self-consciousness of mentally retarded teenagers as a mean of prophylaxis and correction of their asocial behaviour uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc [376.015.31:17.022.1]-056.36(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу