ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Григор'єва, Інна Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-28T12:04:14Z | |
dc.date.available | 2023-09-28T12:04:14Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Григор'єва, Інна Олександрівна. Формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків як засіб профілактики та корекції їх асоціальної поведінки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Григор'єва Інна Олександрівна ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 216 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42125 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена дослідженню моральної самосвідомості розумово відсталих підлітків, створенню системи корекційно-виховної роботи з формування моральної самосвідомості як засобу профілактики та корекції їх асоціальної поведінки. У дисертації охарактеризовано стан розробленості проблеми моральної самосвідомості у психолого-педагогічних дослідженнях; визначено структуру моральної самосвідомості; описано особливості прояву та формування моральної самосвідомості підлітків з нормальним розвитком і з розумовою відсталістю. Визначено критерії та рівні сформованості моральної самосвідомості та соціально нормативної поведінки розумово відсталих підлітків. Проведено експериментальне дослідження, що довело ефективність розробленої системи корекційно-виховної роботи на основі спільних та колективних форм діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is dedicated to the research of moral self-consciousness of mentally retarded teenagers, as well as to the creation of the system of correctional work of moral self-consciousness as a mean of prophylaxis and correction of their asocial behaviour. In the dissertation the state of the actuality of the problem of moral self-consciousness in psycho-pedagogical researches is characterized; the structure of moral self-consciousness is determined; the peculiarities of the display and forming of moral self-consciousness of teenagers with a typical development and with a mental backwardness are described. Certain criteria and levels of the formation of moral self-consciousness and socially normative behaviour of mentally retarded teenagers are determined. The experimental research was conducted. It proved the effectiveness of the worked − out system of correctional work on the basis of common and collective forms of the activity. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | свідомість | uk |
dc.subject | самосвідомість | uk |
dc.subject | мораль | uk |
dc.subject | моральна самосвідомість | uk |
dc.subject | розумово відсталий підліток | uk |
dc.subject | соціально нормативна поведінка | uk |
dc.subject | consciousness | uk |
dc.subject | self-consciousness | uk |
dc.subject | morality | uk |
dc.subject | moral consciousness | uk |
dc.subject | mentally retarded teenager | uk |
dc.subject | socially normative behaviour | uk |
dc.title | Формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків як засіб профілактики та корекції їх асоціальної поведінки | uk |
dc.title.alternative | Forming of moral self-consciousness of mentally retarded teenagers as a mean of prophylaxis and correction of their asocial behaviour | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | [376.015.31:17.022.1]-056.36(043.3) |