Дисертацію присвячено проблемі формування творчого мислення учнів початкової школи в процесі мистецької діяльності. Здійснено історикотеоретичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми, розкрито сутність, зміст та структуру творчого мислення молодших школярів, виявлено методичні засади його формування, які стосувалися визначення психологопедагогічних умов, методів та принципів роботи. Науково обґрунтовано критерії та визначено рівні сформованості
творчого мислення учнів початкової школи в процесі мистецької діяльності з позиції структурних компонентів означеного феномену. Розроблено структурно функціональну модель формування творчого мислення школярів, яку було впроваджено у навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл в процесі навчання мистецтву.
Dissertation is devoted the problem of forming of creative thought studying primary school in the process of artistic activity. Historical and theoretical analysis of scientific literature on the problem carried out on explored issue, content, structure and dynamics of functioning of creative thought, is exposed, found out the psychological and pedagogical conditions of the noted process. Criteria and levels of formed of creative thought of students primary school from position of structural components of marked to the phenomenon. It is developed and inculcated in an educational-educate process method of forming of creative thought of students of primary school.