Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади компаративного вивчення шкільного курсу української літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Градовський, Анатолій Володимирович
dc.date.accessioned 2023-09-27T09:24:05Z
dc.date.available 2023-09-27T09:24:05Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Градовський, Анатолій Володимирович. Теоретико-методичні засади компаративного вивчення шкільного курсу української літератури : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Градовський Анатолій Володимирович ; наук. консультант Волошина Ніла Йосипівна ; Черкаський держ. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2004 [2003]. - 437 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42062
dc.description.abstract Дисертація являє собою експериментальне дослідження теоретикометодичних засад компаративного вивчення шкільного курсу української літератури. У дисертації вперше в методиці української літератури методологічно опрацьовано концепцію компаративного вивчення вітчизняної і зарубіжної літератур, зокрема проаналізовано теорію і практику компаративного вивчення шкільного курсу української літератури, сформульовано принципи компаративного вивчення української літератури та встановлено їх зв’язки із загальнодидактичними принципами, обґрунтовано технологію компаративного підходу до вивчення літератури, яка включає різноманітні методи, засоби і форми навчальної діяльності, з’ясовано теоретичні та методичні аспекти порівняльного вивчення літератури в середній школі. На запропонованих концептуальних засадах дисертації можливе конструювання варіативних шляхів проектування змісту літературної освіти школярів залежно від типів навчальних закладів на основі міжпредметної інтеграції знань. uk
dc.description.abstract The dissertation is the experimental investigation of the theoretic and methodic foundations of the comparative course of studies of Ukrainian literature at school. It is for the first time in the methods of teaching of Ukrainian literature that the conception of the comparative studies of this country and foreign literature is worked out, the theory and practice of the comparative studies of Ukrainian literature at school is analysed and its ties with the common didactic principles are determined. The thesis work inquires into the question of the literary links of Ukraine and Western European region, and its many centuries complicated history. It is proved that interralation and synthesis of national and international in literature is the specific artistic peculiarity of literary work to stipulate its originality and to define the context, to investigate the problem of comparativism development in literary criticism. The work also deals with the technology of the comparative approach to literature studies containing various, means and forms of educational activities and the theoretic and methodical aspects of the comparative studies of literature at secondary school are brought to light. The suggested conceptional background of the thesis provides an ample opportunity for the construction of variable ways of planning the contents of literary education in accordance with the types of educational establishments on the basis of intersubjective integrations of knowledge. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компаративний підхід uk
dc.subject концепція uk
dc.subject методологія uk
dc.subject загальнодидактичні принципи uk
dc.subject конструювання варіативних шляхів uk
dc.subject проектування змісту освіти uk
dc.subject міжпредметна інтеграція uk
dc.subject comparative approach conception uk
dc.subject methodology uk
dc.subject common didactic principles uk
dc.subject construction of variable ways uk
dc.subject planning the contens of literary education uk
dc.subject intersubjective integration uk
dc.title Теоретико-методичні засади компаративного вивчення шкільного курсу української літератури uk
dc.title.alternative Theoretic and methodic foundations of comparative course of studies of Ukrainian literature at school uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 821.1612(07)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу