Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах III-го ступеня природничо-математичного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горошкіна, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-09-27T09:14:26Z
dc.date.available 2023-09-27T09:14:26Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Горошкіна, Олена Миколаївна. Методика навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах III-го ступеня природничо-математичного профілю : дис... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання української мови / Горошкіна Олена Миколаївна ; наук. консультант Пентилюк Марія Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 425 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42058
dc.description.abstract Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми змісту й технології навчання української мови в старших класах природничо-математичного профілю. У роботі розвивається новий напрям – комунікативно-когнітивна методика навчання української мови, що базується на соціокультурологічному, комунікативно-діяльнісному, функціонально-стилістичному підходах. У дисертації науково обґрунтовано концептуальні підходи до відбору змісту навчання й використання адекватних йому форм, методів, засобів навчання Розроблено систему вправ, що сприяють удосконаленню комунікативної компетентності випускників шкіл природничо-математичного профілю. Визначено роль традиційних, інтерактивних методів навчання, показано особливості їх застосування в профільній ланці. Приділено увагу характеристиці основних засобів навчання української мови як державної, зокрема підручнику, зошиту з друкованою основою, ТЗН, визначено, що основним засобом навчання є професійно орієнтований текст. uk
dc.description.abstract The paper is a theoretical – experimental research of the problem in the contents and technology of the teaching methodology of the Ukrainian language in the senior forms specializing in the science. The paper develops the new trend – the cognitive teaching methodology of the Ukrainian language based on the sociocultural, communicative – active, functional – stylistic approaches. The paper scientifically substantiates conceptive approaches to the choice of the contents of teaching and its adequate forms, methodology and means of teaching. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мовна особистість випускника uk
dc.subject профільне навчання uk
dc.subject лінгводидактичні засади uk
dc.subject принципи uk
dc.subject комунікативно-діяльнісний uk
dc.subject функціонально-стилістичний підхід uk
dc.subject зміст uk
dc.subject форми uk
dc.subject методи uk
dc.subject засоби навчання uk
dc.subject текст uk
dc.subject the language peculiarity of a school – leaver uk
dc.subject linquistik and teaching principles uk
dc.subject principles a type of teaching uk
dc.subject functional and styiistik approach uk
dc.subject communicative and active approach uk
dc.subject the contents uk
dc.subject forms uk
dc.subject methodology uk
dc.subject means of teaching uk
dc.subject a text uk
dc.title Методика навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах III-го ступеня природничо-математичного профілю uk
dc.title.alternative The Teaching Methodology of the Ukrainian language in secondary schools of the third grade specializing in the science uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.881.116.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу