ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Городецька, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T09:05:01Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T09:05:01Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Городецька, Оксана Володимирівна. Науково-педагогічна діяльність Івана Верхратського (1846-1919 рр.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Городецька Оксана Володимирівна ; наук. керівник Уваркіна Олена Василівна ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - Переяслав-Хмельницький, 2011. - 220 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42056 | |
dc.description.abstract | У дисертації на основі широкої джерельної бази досліджено, проаналізовано та обґрунтовано науково-педагогічні погляди І. Верхратського, систематизовано й теоретично узагальнено зміст і основні напрями науковопедагогічної діяльності вченого. Обґрунтовано, визначено й охарактеризовано три основні етапи науковопедагогічної діяльності вченого: 1-й етап – пошуково-пропедевтичний (1857– 1868 рр.); 2-й етап – науково-педагогічний (1868–1908 рр.); 3-й етап – науково й дидактично узагальнюючий (1908–1919 рр.). Виявлено й систематизовано основні напрями науково-педагогічних досліджень І. Верхратського: розробка української наукової природничої термінології в галузі ботаніки, зоології, соматології та ентомології; робота над створенням єдиного фонетичного правопису, боротьба за розвиток української літературної мови, дослідження діалектів Галичини. | uk |
dc.description.abstract | In dissertation on the basis of source the scientifically-pedagogical looks of І.Verhratskiy are investigated, analyzed and justified, systematized and generalized the theoretical content and main directions of scientific and educational activities of the scientist. On the basis of artistic and biographical research, social, educational, historical and chronological factors justified, defined and characterized three main stages of research and educational activities of the scientist: 1) - search-propaedeutic (1857-1868), 2) - scientificall pedagogical (1868-1908), 3) - synthesis of scientific and didactic (1908-1919). Characterized the basic directions of scientific and educational research I.Verkhratsky: development of the Ukrainian scientific terminology in botany, zoology, entomology and somatology, working towards a common phonetic spelling, the struggle for development of Ukrainian language and dialect study of Galicia. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | вчений | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | науково-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | педагогічні погляди | uk |
dc.subject | громадсько-просвітницька діяльність | uk |
dc.subject | діалектологія | uk |
dc.subject | природничі науки | uk |
dc.subject | scientist | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | scientifically-pedagogical activity | uk |
dc.subject | pedagogical looks | uk |
dc.subject | public-elucidative activity | uk |
dc.subject | dialectology | uk |
dc.subject | natural sciences | uk |
dc.title | Науково-педагогічна діяльність Івана Верхратського (1846-1919 рр.) | uk |
dc.title.alternative | Scientifically-pedagogical activity of Ivan Verhratskiy (1846–1919) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 94:37(477)“1846/1919”(092) |