Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розробки методичних засад організації практики з музики студентів педагогічного коледжу. У роботі конкретизовано сутність понять «практика» та «педагогічна практика з музики», уточнено функції та зміст різних видів педагогічної практики з музики. Визначено регулятивно-процесуальний, операційно-компетентнісний, креативно-конструктивний критерії та їх показники, здатні встановити певний рівень організації означеної практики. Розроблено методичну систему організації практики з музики студентівпедагогічного коледжу в єдності структурних компонентів
(нормативної бази, принципів та умов організації, видів практики, матеріально-технічного та фінансового забезпечення).
Research is devoted to the problem of methodological foundations of music teaching college students’ practice organization. The meaning of “practice” and “pedagogical practice of music,” is specified in the paper, as well as the functions and content of different types of music teaching practice are clarified. There were defined regulatory-procedural, operational and competence, creative and constructive criteria and their indicators that can determine the level of formulated practice organization. A methodical system of the music practice organization for college students in the unity of structural components (regulatory framework, principles and terms of organization, types of practice, logistical and financial support) was created.