Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горда, Ірина Михайлівна
dc.date.accessioned 2023-09-27T08:43:49Z
dc.date.available 2023-09-27T08:43:49Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Горда, Ірина Михайлівна. Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Горда Ірина Михайлівна ; наук. керівник Швець Василь Олександрович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42054
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі організації моніторингу навчальних досягнень студентів з математики у вищих аграрних навчальних закладах. У роботі висвітлено сутність терміна «моніторинг», виокремлено види моніторингу якості освіти у вищих аграрних навчальних закладах, визначено сутність термінів «моніторинг навчальних досягнень студентів з математики» й «управлінський кафедральний моніторинг», які слід проводити у тісному взаємозв’язку, визначено їх структуру, функції, принципи та психолого-педагогічні умови проведення, створено схематичну модель проведення моніторингу навчальних досягнень студентів з математики у вищих аграрних навчальних закладах. У дослідженні теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено методику проведення двох видів моніторингу на основі розробленого методичного забезпечення. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of monitoring organization of educational achievements in mathematics of students in higher agrarian educational establishments. The essence of the concept «monitoring» was explained, the types of monitoring of education quality in higher agrarian educational establishments were determined, the essence of the concepts «monitoring of educational achievements in mathematics of students» and «administrative departmental monitoring» in agrarian higher educational establishments, which should be conducted in close relationship, their structure, functions, principles and psychological and pedagogical conducting conditions were defined, monitoring conducting schematic model of educational achievements in mathematics of students in higher agrarian educational establishments was created in the paper. Two types of monitoring conducting methods were theoretically justified and experimentally confirmed on the basis of the developed methodical providing in the research. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject вищий аграрний навчальний заклад uk
dc.subject моніторинг uk
dc.subject моніторинг навчальних досягнень студентів uk
dc.subject управлінський кафедральний моніторинг uk
dc.subject методичне забезпечення uk
dc.subject навчальні досягнення студентів з математики uk
dc.subject якість діяльності викладачів uk
dc.subject higher agrarian educational establishment uk
dc.subject monitoring uk
dc.subject monitoring of educational achievements of students uk
dc.subject administrative departmental monitoring uk
dc.subject monitoring methodical providing uk
dc.subject educational achievements in mathematics of students uk
dc.subject teachers’ activity quality uk
dc.title Методичне забезпечення моніторингу навчальних досягнень з математики студентів вищих аграрних навчальних закладів uk
dc.title.alternative Methodical providing of monitoring of educational achievements in mathematics of students of higher agrarian educational establishments uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.14:51:378:63:167.22


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу