У дисертації представлено теоретичний аналіз сучасних підходів до формування професійної готовності майбутніх фахівців соціальної роботи; систематизовано зміст і структуру, визначено труднощі у здійсненні профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю. Виокремлено компоненти та визначено критерії, показники і рівні готовності студентів до профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю. Обґрунтовано проект (зміст, етапи, організаційнопедагогічні умови) та апробовано алгоритм процесу формування готовності майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю. Розроблено і впроваджено навчально-методичне та технологічне забезпечення цього формування готовності майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи з безробітною молоддю.
Dissertation presents the theoretical analysis of modern approaches to the formation of professional readiness of future specialists of social work; content and structure are systematized, the difficulties in realization of vocational guidance work with unemployed
young people are defined. The components are highlighted; criteria, indexes and levels of
readiness of students to vocational guidance work with unemployed young people are
defined. The project is grounded (table of contents, stages, organizational and pedagogical terms) and the algorithm of formation process of future social workers professional readiness to vocational guidance work with unemployed young people is approved. The educational-methodical and technological provision of the formation of future social workers readiness are developed and implemented to vocational guidance work with unemployed young people.