Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософсько-педагогічна концепція С. Балея у сучасному освітньому дискурсі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаренко, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-09-27T08:35:49Z
dc.date.available 2023-09-27T08:35:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Гончаренко, Ольга Анатоліївна. Філософсько-педагогічна концепція С. Балея у сучасному освітньому дискурсі : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Гончаренко Ольга Анатоліївна ; наук. керівник Предборська Ірина Михайлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 177 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42051
dc.description.abstract З’ясовано соціокультурні передумови становлення наукових поглядів С. Балея та історичну долю його ідей. Досліджено філософсько-антропологічні основи психолого-педагогічної спадщини мислителя, визначено їх місце і значення у його філософсько-педагогічній концепції. Обґрунтовано світоглядно-методологічну значущість освітнього ідеалу С. Балея у контексті модернізації вітчизняної освіти. Виявлено евристичний потенціал інтерпретації мислителем освітнього процесу як діалогу у зв’язку з новими завданнями сучасної освіти. З’ясовано роль філософських та психолого-педагогічних ідей вченого в осмисленні нових вимог до особистості педагога. Визначено можливості застосування ідей філософсько-педагогічної концепції С. Балея в освіті України. uk
dc.description.abstract The socio-cultural preconditions of formation of S. Baley’s scientific views and historical fate of his ideas were found out in the thesis. Philosophical and anthropological basis of psycho-pedagogical heritage of thinker were investigated. Their role and significance in his philosophical and educational conception were defined. Ideological and methodological significance of the educational ideal of S. Baley in the context of the modernization of national education was proved. Heuristic potential of Baley’s interpretation of the educational process as a dialogue due to the new challenges of modern education was discovered. The role of philosophical, psychological and pedagogical ideas of the scientist in comprehending of the new requirements for personality of teacher was found out. The possibility of applying of ideas of philosophical and pedagogical conceptions of Baley in education of Ukraine was determined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject філософсько-педагогічна концепція С. Балея uk
dc.subject модернізація освіти uk
dc.subject освітній ідеал uk
dc.subject гетероедукація uk
dc.subject особистість педагога uk
dc.subject якість освіти uk
dc.subject коедукація uk
dc.subject філософія літературної освіти uk
dc.subject philosophical-pedagogical conception of Stefan Baley uk
dc.subject modernization of the education uk
dc.subject educational ideal uk
dc.subject heteroeducation uk
dc.subject personality of teacher uk
dc.subject quality of education uk
dc.subject coeducation uk
dc.subject Philosophy of Literary Education uk
dc.title Філософсько-педагогічна концепція С. Балея у сучасному освітньому дискурсі uk
dc.title.alternative Baley’s Philosophical and Pedagogical Conception in the Contemporary Philosophical Discourse uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.013.73-05:374


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу