ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончаренко, Ольга Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-09-27T08:35:49Z | |
dc.date.available | 2023-09-27T08:35:49Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Гончаренко, Ольга Анатоліївна. Філософсько-педагогічна концепція С. Балея у сучасному освітньому дискурсі : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Гончаренко Ольга Анатоліївна ; наук. керівник Предборська Ірина Михайлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 177 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42051 | |
dc.description.abstract | З’ясовано соціокультурні передумови становлення наукових поглядів С. Балея та історичну долю його ідей. Досліджено філософсько-антропологічні основи психолого-педагогічної спадщини мислителя, визначено їх місце і значення у його філософсько-педагогічній концепції. Обґрунтовано світоглядно-методологічну значущість освітнього ідеалу С. Балея у контексті модернізації вітчизняної освіти. Виявлено евристичний потенціал інтерпретації мислителем освітнього процесу як діалогу у зв’язку з новими завданнями сучасної освіти. З’ясовано роль філософських та психолого-педагогічних ідей вченого в осмисленні нових вимог до особистості педагога. Визначено можливості застосування ідей філософсько-педагогічної концепції С. Балея в освіті України. | uk |
dc.description.abstract | The socio-cultural preconditions of formation of S. Baley’s scientific views and historical fate of his ideas were found out in the thesis. Philosophical and anthropological basis of psycho-pedagogical heritage of thinker were investigated. Their role and significance in his philosophical and educational conception were defined. Ideological and methodological significance of the educational ideal of S. Baley in the context of the modernization of national education was proved. Heuristic potential of Baley’s interpretation of the educational process as a dialogue due to the new challenges of modern education was discovered. The role of philosophical, psychological and pedagogical ideas of the scientist in comprehending of the new requirements for personality of teacher was found out. The possibility of applying of ideas of philosophical and pedagogical conceptions of Baley in education of Ukraine was determined. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | філософсько-педагогічна концепція С. Балея | uk |
dc.subject | модернізація освіти | uk |
dc.subject | освітній ідеал | uk |
dc.subject | гетероедукація | uk |
dc.subject | особистість педагога | uk |
dc.subject | якість освіти | uk |
dc.subject | коедукація | uk |
dc.subject | філософія літературної освіти | uk |
dc.subject | philosophical-pedagogical conception of Stefan Baley | uk |
dc.subject | modernization of the education | uk |
dc.subject | educational ideal | uk |
dc.subject | heteroeducation | uk |
dc.subject | personality of teacher | uk |
dc.subject | quality of education | uk |
dc.subject | coeducation | uk |
dc.subject | Philosophy of Literary Education | uk |
dc.title | Філософсько-педагогічна концепція С. Балея у сучасному освітньому дискурсі | uk |
dc.title.alternative | Baley’s Philosophical and Pedagogical Conception in the Contemporary Philosophical Discourse | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.013.73-05:374 |