Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, Ніна Борисівна
dc.date.accessioned 2023-09-25T14:02:02Z
dc.date.available 2023-09-25T14:02:02Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Голуб, Ніна Борисівна. Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова) / Голуб Ніна Борисівна ; наук. консультант Мацько Любов Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 505 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42046
dc.description.abstract Робота являє собою теоретико-експериментальне дослідження проблеми змісту і технології навчання риторики української мови майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано важливість риторичної освіти, вибір структури методики, форм і методів навчання риторики студентів вищих педагогічних навчальних закладів, спрямованої на формування мовнориторичної особистості сучасного вчителя. Розроблена методика успішно апробована, її ефективність експериментально підтверджена. uk
dc.description.abstract The work is theoretical-experimentation research of the content’s problem and technology of teaching rhetoric for future teachers. It is substantiated theoretical the importance of rhetorical education, selection of the methodic structure, forms and methods of teaching rhetoric the students of high pedagogical educational institutions, directed on the formation of the lingual rhetoric personality of the modern teacher. The methodic is successfully tested, its effectiveness is experimental confirmed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject мовно-риторична особистість учителя uk
dc.subject педагогічне спілкування uk
dc.subject ідеал оратора uk
dc.subject модель ідеалу сучасного вчителя uk
dc.subject ораторська мова uk
dc.subject жанри педагогічного мовлення uk
dc.subject самостійна робота студентів з риторики uk
dc.subject риторична компетенція uk
dc.subject language-rhetorical personality of teacher uk
dc.subject pedagogical intercourse uk
dc.subject ideal of orator uk
dc.subject model of the modern teacher uk
dc.subject orator’s language uk
dc.subject genres of pedagogical language uk
dc.subject independent work of students in rhetoric uk
dc.subject rhetorical competence uk
dc.title Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних навчальних закладах uk
dc.title.alternative Theoretical-methodical principles of rhetoric teaching in high pedagogical educational institutions uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.8:808:811.161.2


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу